حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

افشای تصاویر جدیدی از پلی استشین 5 همراه با جزئیات دقیق

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
تصاویر جدیدی که از کنسول جدید سونی منتشر شده‌ است، دید بهتری را نسبت به ابعاد و ظاهر این محصول به رسانه‌ها ارائه کرده است تا ذهنیت عمومی نسبت به چیزی که به عنوان پلی‌استیشن5 عرضه می‌شود، واضح‌تر از پیش باشد.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از techradar، تصاویر جدیدی که به تازگی در شبکه اینترنت منتشر شده است نشان دهنده جزئیاتی جدید از طراحی بدنه و ظاهر پلی‌استشین 5 دارند که به شدت مورد توجه رسانه‌های جهانی قرار گرفته‌اند.
 
این اطلاعات که اولین بار توسط وب‌سایت خبری verge منتشر شده بودند، به واسطه منبع معتبر خود بسیار قابل اتکا بوده و اطلاعاتی دقیق محسوب می‌شوند.

 

بر اساس اطلاعات یاد شده مشخص شده است که پلی‌استشین 5 قرار است تا ابعاد بسیار کشیده و عریضی داشته باشد که تا به امروز در کمتر کنسولی شاهد آن بوده‌ایم.
 
مدل تمام دیجیتالی این محصول قرار است تا 39 سانتی‌متر عرض داشته باشد که این عرض در کنار طول 9.2 سانتی‌متری، محصولی باریک و کشیده را شکل داده است.  ارتفاع پلی‌استشین 5 تمام دیجیتال نیز برابر با 26 سانتی‌متر خواهد بود که موجب می‌شود نتوان این مدل را به غیر از وضعیت ایستاده در وضعیت دیگری مورد استفاده قرار داد.
 
ابعاد مدل دارای قابلیت استفاده از دیسک اندکی بزرگ‌تر است و این مدل 10.4 سانتی‌متر طول و 39سانتی‌متر عرض را در ارتفاع 26 سانتی‌متر اشغال خواهد کرد تا علیرغم داشتن یک قطعه بسیار بزرگ، بیش از اندازه از مدل تمام دیجیتالی بزرگ‌تر نباشد. بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر