حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامانه‌ ماکسیم تعرفه‌ جدیدی را با عنوان «کارگر حمل بار» راه‌اندازی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

از این تعرفه می‌توان برای بارگیری و تخلیه‌ی وسایل هنگام اسباب‌کشی، حمل اسباب و مبلمان خریداری‌شده به داخل خانه و سایر موارد مشابه استفاده کرد.

کاربران برای ثبت درخواست استفاده از خدمات این نوع تعرفه، می‌توانند ازطریق وب‌سایت، اپلیکیشن «ماکسیم» و تماس با شماره‌ی ۱۶۱۱ اقدام کنند.

هنگام ثبت درخواست، درصورت لزوم می‌توان نوع وسایلی را که باید بارگیری یا تخلیه شوند و همچنین تعداد طبقه‌هایی را که بار در آن‌ها جابه‌جا می‌شود، اعلام کرد. هزینه‌ی ارائه‌ی خدمات مربوط به این تعرفه به‌صورت ساعتی محاسبه می‌شود.

درحال حاضر این تعرفه در ۴ شهر فعال شده است. در تلاش هستیم که به‌زودی این تعرفه را در سایر شهرها نیز فعال کرده تا خدمات این تعرفه دردسترس تمام کاربران قرار گیرد.

taximaxim-1

مجریان جدید سامانه و همچنین رانندگانی که تا قبل از این با سامانه همکاری می‌کرده‌اند، می‌توانند درخواست‌های مربوط به این تعرفه را اجرا کنند. دسترسی به این درخواست‌ها کاملا رایگان بوده و برای اجرای این درخواست‌ها، حق کمیسیون نمی‌پردازند. بدین‌ترتیب ۱۰۰٪ درآمد حاصل از اجرای درخواست‌های این تعرفه، متعلق به مجریان است. این شرایط همکاری در نوع خود بی‌نظیر است! برای اینکه بتوانید از این طریق درآمد کسب کنید فقط کافی است که اپلیکیشن «Taxsee Driver» را دانلود و مراحل ثبت‌نام را در آن تکمیل کنید. همچنین می‌توانید به سایت سامانه، بخش «برای رانندگان» مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را از این طریق انجام دهید.

یادآور می‌شود برای جا‌به‌جایی انواع بار با ابعاد قابل‌حمل در وانت‌بارها، می‌توان از خدمات تعرفه‌ی «خودروهای باری سبک» استفاده کرد. کاربران می‌توانند برای تخلیه و بارگیری از کمک راننده استفاده کرده یا اینکه درخواست جداگانه‌ای را برای تعرفه‌ی «کارگر حمل بار» ثبت کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر