حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

لپ تاپ‌های شیائومی با گارانتی شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یکی از محصولات شیائومی که پیشرفتی خیره‌کننده داشته است، لپ‌تاپ و اولترابوک شیائومی است.

شیائومی حضور خود در بازار لپ‌تاپ را با سه مدل ابتدایی mi notebook pro 15 ،redmibook14 و mi airbook 13 شروع کرد. از سال گذشته تاکنون، علاوه بر اینکه لپ‌تاپ‌های فوق با سخت‌افزارهای جدید به‌روزرسانی شده‌اند، در حدود ۷ مدل لپ‌تاپ جدید نیز معرفی شده‌اند که لپ‌تاپ‌های redmibook 16 ،redmibook 13 و لپ‌تاپ گیمینگ Redmi-G 15 از آن جمله هستند. همه‌ی لپ‌تاپ‌ها به آخرین پردازنده‌های نسل ۱۰ اینتل یا نسل چهارم AMD مجهز شده‌اند.

به‌روزرسانی‌های سریع و معرفی مدل‌های متعدد جدید لپ‌تاپ توسط شیائومی را می‌توان دلیل موفقیت شیائومی دراین بازار و نشان از عزم این شرکت بر کسب سهم بیشتری از بازار لپ‌تاپ نیز دانست. اگرچه لپ‌تاپ‌های شیائومی درحال‌حاضر فقط در چین عرضه می‌شوند، بااین‌حال، این امکان درآنها وجود دارد که توسط مراحل و روندهایی که از سوی شرکت شیائومی ارائه شده است به نسخه‌های بین‌المللی تبدیل شوند.

شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه از ابتدای سال میلادی اقدام به مذاکره با شرکت‌های تأمین‌کننده که زیر نظر شرکت مادر در چین هستند، کرد. خوشبختانه در این مسیر، موفق به عقد قرارداد تأمین قطعات و مشاوره فنی و آموزشی با شرکت‌های مذکور در چین شد.

این امر باعث شد که ابتدا نحوه ی تبدیل لپ‌تاپ‌های چینی به نسخه‌ی گلوبال به تیم فنی شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه سپرده شود و نرم‌افزار‌های مربوطه دراختیار آن‌ها قرار گیرد. ثانیاً انجام مراودات پیرامون مشکلات احتمالی پیش‌آمده برای لپ‌تاپ‌ها با سهولت زیادی انجام شود.

pb360-2

کیفیت گارانتی

شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه به‌عنوان نمایندگی شیائومی در تهران مفتخر است که اعلام کند که تأمین هرگونه قطعه‌ی مشکل‌دار احتمالی در لپ‌تاپ‌ها در اسرع وقت از کشور چین انجام می‌پذیرد.

بر خود لازم می‌بینیم به اطلاع عزیزان برسانیم که مطابق با جدیدترین تفاهم‌نامه‌ی بین طرف چینی و شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه، ویندوز اورجینال کلیه لپ‌تاپ‌ها به‌نام خریداران عزیز ثبت می‌گردد. باتوجه‌به امکان وجود مشکلات پیش‌بینی نشده‌ی همیشگی برای کاربران ایرانی از طرف شرکت‌های آمریکایی مانند مایکروسافت، تصمیم جدید شرکت بر این شد که همه‌ی لپ‌تاپ‌ها پیش از تحویل به عزیزان مشتری به‌صورت تلفنی به‌نام آن‌ها در سایت مایکروسافت ثبت شود تا بیش‌ازپیش رضایت مشتریان جلب شود.

با وجود تجربه زیاد و غنی تیم فنی تعمیرات لپ‌تاپ شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه، سعی شده است که تقسیم کار به این گونه باشد که تیم فنی فقط مشکلات جزئی را در داخل کشور بر طرف کند. در صورت بروز مشکلات کلی‌تر، لپ‌تاپ برای بررسی‌های دقیق به شرکت طرف قرار در چین پس داده و یک ست مربوطه‌ی جدید تحویل گرفته می‌شود. باتوجه‌به اینکه لپ‌تاپ‌های شیائومی همگی اولترابوک بوده و همه‌ی قطعات مانند لپ‌تاپ‌های اپل به‌صورت Chip on board هستند، انتخاب این روند منطقی‌تر است و حق مشتری بیشتر رعایت می‌شود.

pb360-3

چرا باید لپ‌تاپ‌های شیائومی را با گارانتی داتیس تجارت برتر خاورمیانه انتخاب کنید؟

تجربه‌ی جدید تجار ایرانی بیش‌ازپیش تأیید کرده است که درحال‌حاضر تجارت آزاد و بدون دردسر فقط با کشور چین امکان‌پذیر است. به دلیل وجود کانال‌های قانونی و ارتباط بین طرف‌های ایرانی و چینی، امکان مشاوره، تأمین قطعات یدکی و جانبی و همچنین برگشت‌دادن لوازم الکترونیکی معیوب به چین امکان‌پذیر است. این امر باعث می‌شود که مشتریان عزیز به وجود گارانتی، اعتماد بیشتری داشته باشند.

هم‌اکنون می‌توانید برای خرید لپ‌تاپ شیائومی ازطریق سایت PB360.ir به‌عنوان تنها عامل پخش رسمی لپ‌تاپ‌های شیائومی در ایران اقدام کنید. باتوجه‌به قابلیت‌های سایت فوق در ارسال سریع و ایمن انواع قطعات الکترونیکی حجیم در سرتاسر ایران، چنین قراداد شراکتی بین شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه و سایت پی بی 360 بسته شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر