حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شایعه: رونمایی از آیفون ۱۲ در ۲۲ مهر ماه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

همانطور که می‌دانیم رونمایی از آیفون ۱۲ بزودی برگزار خواهد شد، اما تاریخ دقیق آن به صورت رسمی اعلام نشده است. در ویدیو اخیر شرکت بریتیش تلکام (BT) مارک آلرا (Mark Allera) مدیرعامل این شرکت انگلیسی از عرضه آیفون ۱۲ در روزهای نه‌چندان دور سخن گفت که با شایعه‌های مربوط به عرضه آیفون‌ جدید در مهر ماه (ماه اکتبر) سازگاری دارد. مدیرعامل BT در بخشی از سخنان خود گفت:

تنها چند روز تا رونمایی بزرگ اپل باقی‌مانده است. رونمایی از آیفون ۵G که بسیار چشمگیر خواهد بود. همه تیم‌ها در بخش‌های مختلف در طول سال تلاش کردند تا برای این عرضه آماده باشند و تبدیل به شریک شماره یک اپل در اروپا شوند.

طبق آخرین حدس و گمان‌ها رویداد معرفی آیفون ۱۲ روز سه‌شنبه ۲۲ مهر ماه (۱۳ اکتبر) برگزار خواهد شد، اما این مسئله هنوز به شکل رسمی تایید نشده است.

ادی کیو (Eddy Cue) ازمسئولین بخش خدمات و نرم‌افزار اپل نیز در ویدیو شرکت بریتیش تلکام با ابراز تبریک به شرکت تابعه BT EE به عنوان اولین توسعه دهنده خدمات اپل در جهان، به‌ صورت خلاصه در مورد برنامه‌های این شرکت سخن گفت. اپل معمولا جدیدترین آیفون خود را در شهریور ماه (سپتامبر) معرفی می‌کند و فروش آن را از اواخر ماه یا مهر ماه (اکتبر) آغاز می‌کند. با توجه به چالش‌های امسال، پیش‌بینی می‌شد رویداد معرفی آیفون ۱۲ حداقل برای یک ماه به تعویق افتاده و ثبت پیش‌سفارش‌های آن نیز از ۲۵ مهر ماه (۱۶ اکتبر) آغاز شود. انتظار می‌رود آیفون‌های جدید شامل آیفون ۱۲ مینی ۵٫۴ اینچی، آیفون ۱۲ پرو و مکس ۶٫۱ اینچی و آیفون ۱۲ پرو مکس ۶٫۷ اینچی باشند.

پیش‌بینی می‌شود همه آیفون‌ها ازشبکه ۵G پشتیبانی کنند و دارای صفحه نمایش OLED و طراحی قاب تخت باشند. باید دید آیا اپل همه مدل‌ها را با هم عرضه خواهد کرد و یا برنامه دیگری برای عرضه آنها دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر