قابلیت جدید فتوشاپ برای تغییر شکل آسمان در عکس‌ها

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
کمپانی ادوبی به‌تازگی تیزری از یکی از قابلیت‌های آینده فتوشاپ را منتشر کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند آسمان عکس‌های خود را به‌صورت کامل با آسمان جدیدی جایگزین کنند.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  techradar، قابلیت جدیدی که قرار است به‌منظور تغییر آسمان عکس‌ها وارد فتوشاپ بشود به‌وسیله فناوری AI Sensei ادوبی ساخته شده است و استفاده از آن بسیار راحت‌تر از ساخت آسمان به‌صورت دستی و سپس واردکردن آن در عکس‌ها است.
 
در پیش‌نمایش این قابلیت نشان داده شده است که این ابزار جدید در منوی ویرایش فتوشاپ قرار دارد و شما می‌توانید از میان آسمان‌هایی که به‌صورت نمونه برایتان قرار داده شده است یکی را انتخاب کنید. در میان گزینه‌های در نظر گرفته شده می‌توان اسمان غروب، آسمان آبی و اسمانی غیرعادی با دیدنی‌های جذاب را انتخاب کرد.
 
 
 
اگر هیچ‌کدام از این آسمان‌ها در عکستان طبیعی به نظر نرسیدند شما می‌توانید آسمان موردنظر خودتان را به این منو اضافه کنید. البته این دسته از آسمان‌ها به‌عنوان لایه‌های جداگانه ذخیره می‌شوند و ویرایش غیر مخرب دارند. البته مسلم است که برخی از عکاسان ممکن است از جعلی به نظر رسیدن آسمان‌های انتخابی در عکس‌هایشان نگران باشند و این نگرانی به‌جا است زیرا در پیش‌نمایش ارائه‌شده نیز بیشتر آسمان‌های گنجانده‌شده در عکس‌ها طبیعی به نظر نمی‌رسند.
 
بااین‌حال ادوبی با اطمینان اعلام کرده است که قابلیت جابه‌جایی آسمان در هنگام عرضه به حدی قدرتمند خواهد بود که تمامی عکاسان می‌توانند از آن استفاده کنند. مردیت پین استوتزنر به‌عنوان مدیر ارشد محصولات فتوشاپ در این رابطه توضیح می‌دهد که:« فتوشاپ تفاوت میان پیش‌زمینه و آسمان را می‌داند. مدل‌های ایجادشده با Adobe Sensei کار سخت پوشاندن و مخلوط کردن را انجام می‌دهند و آن‌ها برای یکدست کردن پیش‌زمینه تصویر شما با آسمان از الگوریتم‌های بسیار پیشرفته استفاده می‌کنند.»
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر