حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

احتمال عرضه زود هنگام ارزان‌ترین گوشی هوشمند شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسلی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شایعه‌های ارائه‌شده در فضای اینترنت حاکی از آن است که تلفن همراه هوشمند مقرون‌به‌صرفه و جدید شیائومی به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد.

 

به گزارش تک تایمز و به نقل از  gsmarena، در ماه جولای شایعه شده بود که کمپانی شیائومی قرار است تا دو تلفن همراه هوشمند ارزان‌قیمت را با دوربین‌های 64 و 108 مگاپیکسلی به بازار عرضه کند اما از آن زمان تا به امروز خبر جدیدترین در این رابطه منتشر نشده بود.

 

بااین‌حال هم‌اکنون یکی از افشا کنندگان مشهور اینترنتی نام‌های کدگذاری شده این دو همراه هوشمند را به همراه شماره مدل نسخه 108 مگاپیکسلی در ویبو افشا کرده است. به نظر می‌رسد که نام‌های کدگذاری شده برای این دو همراه هوشمند Gauguin و Gauguin Pro باشند.

 




نسخه دوم یعنی Gauguin Pro همان است که از دوربین 108 مگاپیکسلی برخوردار است و نسخه غیر پرو یعنی Gauguin با دوربینی 64 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد.

همان‌طور ازآنجایی‌که نسخه پروی این همراه هوشمند ارزان‌ترین تلفن همراه با دوربین 108 مگاپیکسلی است، متخصصان حدس می‌زنند که این همراه هوشمند به‌احتمال بسیار زیاد تحت برند مقرون‌به‌صرفه ردمی به بازار عرضه شود و در صورت مقبول بودن مشخصات آن در عمل طرفداران زیادی پیدا کند.

 

در حال حاضر تنها اطلاعاتی که در دست داریم نام‌های کدگذاری شده و نیز قدرت حس‌گرهای به‌کاررفته در این دو تلفن همراه هوشمند است. سایر مشخصات کلیدی این دو دستگاه از قبیل نوع پردازنده و میزان حافظه داخلی در نظر گرفته‌شده در این دو همراه هوشمند هنوز مشخص نیست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر