حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تاریخ عرضه وان پلاس 8T بالاخره افشا شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
سرانجام پس از کش‌ و قوس‌های فراوان تاریخ عرضه محصول بعدی شرکت وان پلاس یعنی مدل وان پلاس 8T به صورت غیر رسمی اعلام شد.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از gsmarena، بر اساس اطلاعاتی که توسط یک مرکز افشای اطلاعات تلفن‌ها همراه هوشمند منتشر شده است، علاوه بر تاریخ عرضه، مشخصات دقیق‌تری از سخت‌افزار این مدل نیز به رسانه‌ها اعلام شده است.
 
تاریخ احتمالی عرضه این محصول به  بازار مصرف، 14 اکتبر اعلام شده است که این امر به این معنی است که کمتر ازیک ماه تا عرضه جهانی این محصول باقی مانده است در حالی که پیش‌بینی‌های قبلی حاکی از آن بودند که وان پلاس محصولی را در فصل پاییز روانه بازار نخواهد کرد.
 
با این وجود همانطور که اشاره شد، این موضوع تنها اطلاعات منتشر شده نیست بلکه اطلاعاتی مانند مشخصات سخت‌افزاری کلیدی دستگاه نیز به همراه تصاویر این محصول منتشر شده‌اند.
 

بر اساس این اطلاعات قرار است تا‌ وان پلاس 8T از یک نمایشگر 6.55 اینچی از نوع AMOLED بهره مند باشد و فرکانس عملکرد خروجی این نمایشگر در زمینه نرخ ریفرش شدن نیز 120 هرتز خواهد بود.
 
پردازنده این محصول به احتمال فراوان اسنپ دراگون 865 است که به همراه دو گزینه رم 8 یا 12 گیگابایتی به کاربران عرضه می‌شود.  حافظه داخلی این مدل نیز بین 128 و 256 گیگابایت قابل انتخاب خواهد بود.
 
باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، دوربین چندگانه اصلی با لنز اختصاصی 5 مگاپیکسلی ماکرو و لنز اختصاصی 2 مگاپیکسلی عمق و شارژ سریع 65 واتی نیز دیگر گزینه‌های معرفی شده برای وان پلاس 8T هستند. بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر