حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

فروش جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ در فروشگاه اینترنتی آداک

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت آداک فناوران آینده (آداک کامپیوتر) با بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در زمینه واردات و تأمین قطعات در حوزه IT یکی از بزرگ‌ترین توزیع‌کنندگان لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، رایانه‌های شخصی، کامپیوترهای یکپارچه (All in one) و… در سطح کشور است.

فروشگاه اینترنتی آداک پس از معرفی پردازنده‌های نسل 10 از سری H شرکت اینتل همچون Intel Core i7 10750H ،Intel Core i7 10875H ، Intel Core i5 10300H و همین‌طور پردازنده‌های قدرتمند شرکت AMD سری رایزن 4000 یعنی Ryzen7 4800H و Ryzen9 4900H، لپ‌تاپ‌های گیمینگ مجهز به این پردازنده‌ها را برای فروش در سایت اینترنتی و شعب فروشگاهی خود عرضه کرده است. با آداک به‌عنوان بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین مجموعه عرضه لپ‌تاپ کشور، در معرفی اجمالی این محصولات جدید همراه شوید.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس:

شرکت تایوانی ایسوس برای جایگزین لپ‌تاپ‌های سری موفق ROG Strix G531 (که با مدل‌های G531GT – G531GE – G531GU – G531GV – G531GW وارد بازار کشور شده بود)، نسل بعدی لپ‌تاپ‌های خود با کد شاسی ROG STRIX G15 G512 را به بازار کشور عرضه کرده است. تفاوت ظاهری G512 و G531 بسیار ناچیز بوده و تفاوت اصلی در بروز رسانی پردازنده‌های این لپ‌تاپ‌ها از نسل 9 به نسل 10 اینتل یعنی Core i7 10750H است. این لپ‌تاپ‌ها با مدل‌های G512LW – G531LV – G531LU – G531LI در بازار کشور به فروش می رسند و طیف وسعی از قوی‌ترین کارت گرافیک‌های شرکت NVIDIA یعنی مدل‌های GTX1650 – GTX1660TI – RTX2060 – RTX2070 را به‌همراه حافظه‌های سرعت بالای SSD PCIe NVMe و حافظه رم DDR4 2933MHz در خود جابی داده‌اند.

همچنین لپ‌تاپ‌های سری TUF شرکت ایسوس (لپ‌تاپ‌های گیمینگ میان‌رده ایسوس) نیز برای این فصل به پردازنده‌های قدرتمند سری RYZEN 4000 شرکت AMD یعنی Ryzen9 4900H و Ryzen7 4800H مجهز شده‌اند و با قیمتی رقابتی، حریف سرسختی برای دیگر لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار محسوب می‌شوند. از جدیدترین محصولات این خانواده از برند ASUS می‌توان به لپ‌تاپ‌های FX706IU و FX706II در سایز ۱۷ اینچ و لپ‌تاپ FX506IV در سایز ۱۵ اینچ اشاره کرد که همگی برخلاف پردازنده خود، برای کارت گرافیک از محصولات شرکت NVIDIA Geforce استفاده کرده‌اند تا جذابیت بیشتری برای گیمرها داشته باشند.

از مهترین نکات مثبت لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس می‌توان به خدمات پس از فروش بسیار مناسب در بازار کشور، کیفیت صفحه‌نمایش بسیار بالا، لوازم جانبی جذاب همچون  هدست گیمینگ سری Cerberus، کوله پشتی گیمینگ و موس گیمینگ  در سری Republic Of Gamers و از نکات منفی آن‌ها می‌توان به قیمت غیر رقابتی به نسبت برندهای لنوو و ایسر اشاره کرد.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو:

شرکت لنوو نیز همچون سنوات گذشته با دست پر و قیمت بسیار رقابتی پا به عرصه رقابت گذاشته است. این شرکت برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ بالارده خود لپ‌تاپ LEGION 5 را روانه بازار کشور کرده است که علاوه بر بازطراحی سری افسانه ای Y540، سخت‌افزار آن را نیز دستخوش تغییرات اساسی کرده است و علاوه بر افزایش ظرفیت باتری و استفاده از کیبورد RGB، پردازنده قدرتمند Core i7 10750H را نیز روی آن قرار داده است.

در مورد لپ‌تاپ‌های گیمینگ میان‌رده نیز شرکت لنوو سری IdeaPad Gaming 3 را جایگزین مدل پرفروش L340 Gaming کرده است. این سری از لپ‌تاپ‌ها علاوه بر بهره‌مندی از جدیدترین تکولوژی‌های روز دنیا، طراحی جوان‌پسندانه‌تری نیز دارند. همچنین تجهیز آن‌ها به صفحه‌نمایش‌های با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز از دیگر نکات جذاب آن‌ها برای گیمرها است.

adak-2

در مورد نقاط قوت لپ‌تاپ‌های لنوو نیز علاوه‌بر قیمت بسیار مناسب آن‌ها به نسبت لپ‌تاپ‌های ایسوس، به سیستم خنک‌کننده حرفه‌ای و سخت کار بودن آن‌ها می‌توان اشاره کرد. در مقابل نیز طراحی متوسط و بعضا تکراری لپ‌تاپ‌های لنوو یکی از نکات منفی آن‌ها محسوب می‌شود.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر:

شرکت ایسر نیز از قافله رقابت عقب نمانده و برای پاسخگویی به نیازهای بازار پر تقاضای لپ‌تاپ‌های گیمینگ، مدل‌های جدید از لپ‌تاپ‌های سری Helios ،Nitro 7 و Aspire 7 را وارد بازار کشور کرده است

لپ‌تاپ‌های گیمینگ بالارده Helios از جدیدترین تکنولوژی‌های شرکت ایسر و از همان زبان طراحی لپ‌تاپ‌های نسل قبل این سری بهره برده‌اند. صفحه کلیدهای مکانیکی بسیار حرفه‌ای و مجهز به نور صفحه‌کلید RGB، سیستم خنک‌کننده فوق حرفه‌ای، پورت های نسبتا کامل و طراحی جذاب این سری درکنار وزن مناسب، آن‌ها را به محصولاتی پرطرفدار در بین گیمرهای جهان بدل کرده است.

در بخش لپ‌تاپ‌های گیمینگ اقتصادی نیز شرکت ایسر سری میان‌رده Nitro 7 AN715-52 و سری پایین رده Aspire 7 A715-75G را به بازار عرضه کرده تا رقیبی برای لپ‌تاپ‌های سری FX شرکت ایسوس و IdeaPad 3 Gaming شرکت لنوو باشند.

adak-3

در مورد لپ‌تاپ‌های ایسر نیز ثبات قیمت بیشتر آن‌ها به نسبت دیگر برندهای موجود در کشور از نقاط قوت و کیفیت صفحه‌نمایش متوسط نیز از نقاط ضعف آن‌ها محسوب می‌شود.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ ام اس آی:

در برند MSI نیز لپ‌تاپ‌های 17 اینچ GF75 Thin و GP75 Leopard دارای پردازنده‌های نسل 10 شرکت اینتل و در سایز پرطرفدار ۱۵ اینچ نیز لپ‌تاپ‌های GS66 Stealth و GE66 Raider معرفی شده‌اند تا رقیبی جدی برای لپ‌تاپ‌های G512 شرکت ایسوس و Legion 5 شرکت لنوو باشند.

قیمت غیر رقابتی لپ‌تاپ‌های ام اس آی یکی از دلایل فروش کمتر این برند خوشنام در بازار کشور بوده است. از نکات مثبت این لپ‌تاپ‌ها نیز استفاده از بهترین قطعات (همچون صفحه‌نمایش، رم ، حافظه و …) در ساخت لپ‌تاپ‌های خود است.

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت شرکت آداک یا مراجعه به هریک از ۴ شعبه مجموعه آداک، از مشخصات فنی، نقد و بررسی تحلیلی، امکان مقایسه و …  لپ‌تاپ‌های معرفی شده در این مطلب و بیش از ۵۰۰ مدل لپ‌تاپ دیگر، آگاهی یافته و خریدی با اطمینان را انجام دهید. ضمانت بازگشت ۱۰ روزه کالا، ارسال سریع و رایگان به سراسر کشور از جمله شرایط آداک برای مشتریان محترم است.

«آداک یک گام نزدیکتر»

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر