حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

وانت هنسی سیلورادو گولیات 2020 معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت تیونینگ خودرو هنسی پرفورمنس پیک‌آپ‌های سوپرشارژ شورولت سیلورادو و GMC سیرا خود را گولیات (Goliath) یا جالوت می‌نامد و ویدئو جدیدی از محصولات اصلاح‌شده‌ی خود نشان می‌دهد که این وانت‌ قدرتمند می‌تواند چه کارهایی انجام دهد. به‌طور خاص مدلی که در تصاویر می‌بینید، نسخه‌ی متوسط Goliath 700 است. این شرکت نسخه‌های ۵۰۰ و ۶۵۰ و ۸۰۰ را نیز برای مشتریان ارائه می‌دهد.

وانت هنسی گولیات جی ام سی سیرا / GMC siera

گولیات ۷۰۰ از لاستیک‌های عقب بزرگی بهره می‌برد و صدای پیشرانه نیز نامی متناسب با شخصیت شرور کتاب مقدس یهودیان دارد. همان‌طورکه از نام آن پیدا است، پیشرانه‌ی گولیات ۷۰۰ قدرتی معادل ۷۰۰ اسب‌بخار دارد و هنسی سوپرشارژر ۲/۹ لیتری را نیز به پیشرانه‌ی ۶/۲ لیتری خورجینی هشت‌سیلندر آن اضافه می‌کند. برای بهبود عملکرد و قدرت، پیشرانه از سرسیلندرهای تراش‌خورده‌ی CNC و میل‌بادامک و اسبک‌های سخت‌کاری‌شده‌ی جدید برخوردار است.

اگر قدرت پیشرانه برای خریداران کافی نباشد، هنسی بسته‌ی آف‌رود اختیاری برای وانت گولیات نیز ارائه می‌دهد. این بسته سپرجلو بزرگ با گارد محافظ و چراغ‌های LED را شامل می‌شود. ارتفاع این وانت درمقایسه‌با مدل اصلی ۱۵ سانتی‌متر افزایش یافته است و از رینگ‌های ۱۰ پره ۲۰ اینچی با لاستیک‌های بزرگ ۳۵ اینچی بهره می‌برد.

در ادامه بخوانید:

اگر مشتریان بخواهند ظاهر گولیات خود را کمی متفاوت از نسخه‌ی استاندارد شورولت سیلورادو نشان دهند، هنسی کاپوت مجهز به ورودی هوا برای این وانت در نظر گرفته است. از دیگر به‌روزرسانی‌های موجود می‌توان به اگزوز cat-back از جنس فولاد ضدزنگ و کاور کفی عقب برقی جمع‌شونده و رکاب کناری برقی اشاره کرد. همچنین، مشتریان می‌توانند دوخت الماس را به روکش‌ها و تزیینات کابین اضافه کنند.

نمای جلو وانت هنسی سیلورادو گولیات / Hennessey Silverado Goliath خاکستری رنگ

در قوی‌ترین مدل گولیات، از ۶ چرخ استفاده شده است. افزودن محور اضافی به خودرو نیاز به تغییرات اساسی در عقب شامل تعلیق عقب جدید و کفی سفارشی برای پوشش طول اضافی را ایجاب می‌کند. هنسی پرفرومنس قصد دارد وانت گولیات ۷۰۰ را با قیمت ۳۷۵ هزار دلار روانه‌ی بازار کند که ایم مبلغ هزینه‌ی شورولت سیلورادو جدید را نیز شامل می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر