فناوری شارژ سریع وان پلاس 8T در تیزری تبلیغاتی به‌نمایش درآمد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تاکنون، اطلاعات بسیاری از وان‌پلاس 8T در فضای مجازی قرار گرفته است که تصاویر و مشخصات سخت‌افزاری را شامل می‌شود. چندی پیش، افشای تصویری از وان‌پلاس 8T نشان داد که پرچم‌دار جدید شرکت چینی تفاوت بسیار کمی ازنظر طراحی ظاهری با محصول نسل پیشین دارد. همین امر سبب شد تا نگاه‌ها به‌سمت مشخصات سخت‌افزاری برود.

درواقع، تغییرات بسیار کم ظاهری باعث شده تا حساسیت‌ها درباره‌ی ویژگی‌های سخت‌افزاری وان‌پلاس 8T بیشتر شود. ازاین‌رو، شرکت وان‌پلاس درکنار برخورداری از تراشه‌ای توانمندتر، در نظر دارد با افزودن ویژگی‌های بیشتری، ازجمله شارژ ۶۵ واتی، پاسخ‌گوی انتظارات کاربران باشد.

طبق شایعات، قرار است وان‌پلاس 8T از شارژ فوق سریع ۶۵ واتی با بهره‌گیری از فناوری Warp بهره‌مند باشد. این ویژگی باعث می‌شود که شارژر در زمان بسیار کمتری بتواند باتری‌های وان‌پلاس 8T را شارژ کند.

حال، این شرکت چینی تیزری تبلیغاتی منتشر کرده که نه‌تنها برخورداری وان‌پلاس 8T از فناوری شارژ ذکرشده را تأیید می‌کند؛ بلکه به برخی از ویژگی‌های این فناوری نیز اشاره می‌کند. ظرفیت باتری وان‌پلاس 8T هنوز رسما تأیید نشده است؛ اما می‌توان انتظار داشت که مانند اوپو فایند ایکس ۲ و ایکس ۲ پرو، وان‌پلاس 8T از دو باتری برخوردار شود.

ترکیب باتری های وان پلاس 8 تی

در دو محصول اوپو نیز از فناوری مشابهی استفاده شده است. درواقع، دو باتری با ظرفیتی مشابه وجود دارد که امکان شارژ سریع ۶۵ واتی با استفاده از فناوری SuperVOOC 2.0 را به کاربر می‌دهد. با اینکه استفاده از این فناوری شارژی گامی روبه‌جلو محسوب می‌شود، نمی‌توان آن را ویژگی مهمی برای فروش محصول جدید وان‌پلاس دانست.

در ادامه بخوانید:

درهرصورت باید تا زمان رونمایی وان‌پلاس 8T صبر کرد و دید که شرکت چینی برای جلب رضایت طرفداران خود، چه ویژگی‌های جدیدی به وان‌پلاس 8T افزوده است.

دانلود ویدئو

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر