حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

خرید کامپیوتر و تجهیزات جانبی از فروشگاه اینترنتی ببین ببر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

وقت طلا است و سایت ببین ببر آن را به شما هدیه می­‌دهد.

این روزها کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن به وسیله‌ای حیاتی برای کار و زندگی ما تبدیل شده و بدون وجود آن‌ها نمی‌توانیم به امور روزانه خود بپردازیم. از جمله این تجهیزات می‌توان به کامپیوتر، لپ‌تاپ، هارد اکسترنال، اسپیکر رومیزی، فلش مموری، فن یا سینی خنک‌کننده لپ‌تاپ، موس، کیبورد، میکروفون، هدفون، تجهیزات چت تصویری و از همه مهم‌تر مودم اشاره کرد. ما در این مقاله قصد داریم تا کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن را بررسی کنیم تا به‌عنوان راهنمای خرید به شما کمک کند.

راهنمای خرید کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن

برای خرید هر وسیله‌ای از کامپیوتر و لپ‌تاپ گرفته تا تجهیزات جانبی آن‌ها نیازمند راهنمای خریدی هستیم که در آن به تمامی معیارها و فاکتورهای ضروری برای انتخاب یک دستگاه مناسب اشاره شده باشد. در ادامه به تعدادی از این تجهیزات جانبی ضروری اشاره می‌کنیم:

مودم (Modem)

مودم‌ها معمولاً به‌صورت بی‌سیم یا باسیم تولید و در بازار عرضه می‌شوند. کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن بدون وجود مودم و اینترنت، ابداً معنایی ندارد. زندگی در دنیای امروز بدون اینترنت، گویی از حرکت ایستاده و ساکن است. مودم‌های همراه برای کسانی طراحی شده‌اند که می‌خواهند در هر جایی اینترنت داشته باشند. وقتی کار شما همیشه وابسته به اینترنت است باید به‌دنبال راه چاره‌ای باشید که همیشه دردسترس‌تان باشد. این مودم‌ها نه‌تنها برای کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن، بلکه برای گوشی شما هم کاربرد دارند. برای اینکه بتوانید یک دستگاه متناسب با نیازها و بودجه خود انتخاب کنید باید از یک راهنمای خرید مودم کمک بگیرید که در سایت ببین ببر می‌توانید این مطلب را بخوانید.

هارد اکسترنال (External Hard Drive)

یکی از مهم‌ترین تجهیزات جانبی کامپیوتر و لپ‌تاپ، هارد اکسترنال است. زمانی بود که ما تمام اطلاعات خود را روی DVD ذخیره می‌کردیم، اما با ظهور هاردهای اکسترنال، کاربران با خیالی آسوده اطلاعات ارزشمند خود را روی این وسیله ذخیره می‌کنند. هارد اکسترنال به‌عنوان یکی از تجهیزات جانبی کامپیوتر در ظرفیت‌های مختلفی از ۵۰۰ گیگ گرفته تا بیشتر از ۲ ترابایت در بازار وجود دارد. هاردهای اکسترنال بیشتر در ظرفیت‌های ۱ تا ۲ ترابایتی خریداری می‌شوند. شما برای انتخاب یک حافظه خارجی متناسب با نیازهای خود به یک راهنمای خرید هارد اکسترنال احتیاج دارید. این راهنمای خرید حرفه‌ای را می‌توانید در سایت ببین ببر بخوانید.

فن یا سینی خنک‌کننده لپ‌تاپ

وقتی تمام طول روز را با لپ‌تاپ کار می‌کنید، باید از یک فن یا سینی خنک‌کننده استفاده کنید تا دستگاه شما کارایی بهتری داشته باشد. چرا که با بالا رفتن دمای دستگاه و هم‌زمان کار کردن با لپ‌تاپ به سیستم فشار آمده و ممکن است در طولانی‌مدت به آن آسیب وارد کند.

سایت ببین ببر

موس و کیبورد

موس و کیبورد از جمله قدیمی‌ترین قطعات سخت‌ افزاری کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن هستند. این دو وسیله اولین و تنها راه ارتباطی بین کاربر و کامپیوتر هستند. موس در لپ‌تاپ، جای خود را به پد لمسی داده اما هنوز هستند افرادی که از موس نیز استفاده می‌کنند چون برای آن‌ها کاربری راحتتری دارد.

این روزها که بسیاری از افراد به‌دلیل شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در خانه کار می‌کنند، کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن اهمیت بیشتری پیدا کرده است. دورکاری، کارمندان را به تجهیز کامپیوتر و لپ‌تاپ خود ترغیب کرده است تا فضای راحت‌تری را برای کار کردن در خانه برای خود ایجاد کنند. اما برای این کار نیاز به راهنمای خرید داریم تا بتوانیم دستگاهی متناسب با نیازها و بودجه خود خریداری کنیم.

سایت ببین ببر به آدرس bbinbbar.com یک راهنمای کامل و جامع برای خرید کامپیوتر و لوازم جانبی است. شما قصد خرید کدامیک از تجهیزاتی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم را دارید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر