پاوربانک MOMAX Airbox ؛ پاوربانکی بی‌سیم برای محصولات اپل

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – پاوربانک MOMAX Airbox با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت می‌تواند دستگاه‌های هوشمند اپل را بدون نیاز به کابل و در مدت زمان کوتاهی شارژ کند. 

شارژ دستگاه‌های هوشمند در مسیر رفت‌وآمد و فضاهای باز، قابلیتی است که همه افراد در جست‌وجوی آن هستند. پاوربانک‌ها قابلیت شارژ پرتابل را برای افراد ایجاد کردند و نگرانی آن‌ها برای تمام شدن شارژ کوشی هوشمند خارج از منزل یا در سفر را برطرف کردند. 

اکنون پاوربانک بی‌سیم MOMAX Airbox یک قدم فراتر از پاوربانک‌های دیگر رفته است و مشکلات مربوط به اتمام شارژ و نیاز به کابل را برطرف کرده است. کاربران گوشی‌های آیفون، آیپد و حتی اپل واچ یا گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از Qi می‌توانند با استفاده از این پاربانک با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت، باتری دستگاه‌های هوشمند خود را تنها در عرض ۳ ساعت از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کنند. 

خروجی این پاروبانک در حالت بی‌سیم ۵ وات و ۱۰ وات است. همچنین می‌توان کابل USB Type-C به آن متصل کرد تا خروجی این دستگاه به مقدار ۲۰ ولت افزایش پیدا کند. نکته مهم و بسیار کاربردی درباره این پاروبانک این است که می‌توان دستگاه‌های هوشمند مختلف را به صورت همزمان با آن شارژ کرد. 

در مدت ۵ ساعت می‌توان پاوربانک MOMAX Airbox را به طور کامل شارژ کرد. چند LED با رنگ‌های مختلف روی بدنه این دستگاه وجود دارد تا میزان شارژ دستگاه و نوع دستگاه‌های متصل به آن را مشخص می‌کند. 

شرکت اپل این پاوربانک را تایید کرده است و این اطمینان را به کاربران خود داده است که پاوربانک MOMAX Airbox آسیبی به دستگاه‌های هوشمند اپل وارد نمی‌کند. همچنین این دستگاه تاییدیه‌های CE ،RoHS ،FCC و CB را برای امنیت دریافت کرده است و مجهز به سیستم جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، اتصال کوتاه و بیش از حد شارژ شدن است. حتی تاییدیه TSA را دریافت کرده است و می‌توان از آن در هواپیما نیز استفاده کرد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر