نسخه ویژه STX فورد رنجر 2021 معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

دقیقا یک روز پس از شنیدن شایعاتی درباره پکیج نسخه ویژه ۲۰۲۱ وانت فورد رنجر STX، این مدل به‌طور رسمی رونمایی شد. این پکیج ۹۹۵ دلاری، تجهیزاتی را به فورد رنجر اضافه می‌کند تا پیک‌آپ فورد را کمی لوکس‌تر از قبل کند.

در بخش بیرونی خودرو، پکیج نسخه ویژه STX از رینگ‌های مشکی ۱۸ اینچی با طراحی پیچیده شامل ماشینکاری لبه‌ها، بهره می‌برد. در داخل کابین این وانت، صفحه‌نمایش هشت اینچی سیستم سرگرمی مجهز به نرم‌افزار Sync 3 وجود دارد. این سیستم از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند و رادیوی ماهواره‌ای SiriusXM نیز بهره می‌برد. سایر امکانات رفاهی شامل کنترل آب‌وهوای دومنطقه‌ای، تزئینات داخلی نقره‌ای و شیشه‌های حریم خصوصی با قابلیت یخ‌زدایی شیشه عقب می‌شود.

خریداران برای دریافت این نسخه ویژه باید پکیج ظاهری استاندارد STX را مشخص کنند. نسخه معمولی شامل چراغ‌های مه‌شکن، قلاب‌های بکسل، طرح بصری روی کفی عقب و پارچه، صندلی‌های چهارحالته قابل تنظیم آبنوس سیاه می‌شود.

در ادامه بخوانید:

پکیج ویژه نسخه STX در تیپ XL فورد رنجر ۲۰۲۱ با دو پیکربندی سیستم انتقال قدرت 4X2 یا 4X4 موجود است ، علاوه‌براین، مشتریان می‌توانند آن را با پیکربندی بدنه SuperCab یا SuperCrew تهیه کنند. خریداران همچنین می‌توانند پکیج آف‌رود FX2 یا FX4 را نیز همراه آن سفارش دهند.

نسل جدید وانت فورد رنجر در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه می‌شود، اما خودروساز آمریکایی این وانت را با پکیج‌ها و تجهیزات سفارشی در بازار ایالات متحده تازه نگه می‌دارد. این شرکت همچنین اخیرا چند پکیج ارتقای عملکرد را برای وانت رنجر ارائه داده است که شامل ارتقای سیستم تعلیق، تایرها و روشنایی می‌شود.

کابین وانت فورد رنجر / Ford Ranger STX

برای افرادی که می‌خواهند به سفرهای خارج از جاده بروند، پکیج جدید Tremor برای فورد رنجر ارائه شده است. این پکیج شامل بالابر سیستم تعلیق، میراگرهای تک لوله فاکس ۲.۰، تایرهای ۳۲ اینچی همه‌جارو، سینی‌های زیر جدید و دیفرانسیل قفل‌شونده عقب می‌شود. در داخل کابین این نسخه نیز مجموعه تجهیزات کمکی برای کنترل لوازم جانبی مختلف مانند وینچ یا چراغ وجود دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر