پتنت اولین گوشی تاشو HTC ؛ گوشی با طراحی جذاب اما آسیب‌پذیر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – پتنت ثبت شده در WIPO نشان می‌دهد به احتمال زیاد اولین گوشی تاشو HTC در آینده توجهات زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

گوشی‌های HTC در گذشته طرفداران زیادی داشتند؛ اما اخیرا تلفن‌های همراه این شرکت نسبتا به حاشیه رفته‌اند. اما مدیر عامل این شرکت تصمیم دارد تا کسب‌وکار تلفن‌های هوشمند خود را تا سال ۲۰۲۵ سودآور کند. اکنون این شرکت پتنت جدیدی را ثبت کرده است که نشان می‌دهد اولین گوشی تاشو HTC به احتمال زیاد در آینده وارد بازار خواهد شد.

در اواخر سال ۲۰۱۹ شرکت HTC  پتنتی در دفتر مالکیت معنوی جهان یا WIPO ثبت کرده بود که در نهایت در ماه آگوست ۲۰۲۰ منتشر شد. بر اساس گزارشی از LetsGoDigital مستندات موجود در WIPO یک گوشی هوشمند تاشو به سمت خارج را نشان می‌دهد که لولای آن به شکل افقی در نمایشگر قرار گرفته است. 

 اولین گوشی تاشو HTC

در واقع زمانی که این گوشی تا می‌شود، هم پشت و هم جلو گوشی را نمایشگر تشکیل می‌دهد. این گوشی کمی شبیه به هوآوی میت X است؛ زیرا این گوشی نیز در زمان تا شدن در دو سمت خود نمایشگر دارد. 

با وجود اینکه طراحی این گوشی جذاب است؛ اما به نظر می‌رسد که احتمال آسیب رسیدن به آن هنگام حمل‌ونقل و استفاده زیاد باشد. مستندات این گوشی نیز بیشتر درباره لولای نمایشگر است و اطلاعات کمتری درباره خود گوشی ذکر شده است. 

بر اساس مستندات مربوط به اولین گوشی تاشو HTC نمی‌توان گفت که آیا این شرکت در حال تولید این گوشی است یا تنها این طرح خود را به صورت رسمی به ثبت رسانده است. با توجه به اینکه این شرکت قصد دارد قدرتمندتر از گذشته وارد بازار گوشی‌های هوشمند شود، تولید یک گوشی جدید با نوآوری زیاد و طراحی جذاب می‌تواند توجه افراد زیادی را به سمت این برند جلب کند. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر