حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

پذیرش رشته مهندسی کامپیوتر از بهترین دانشگاه‌های جهان با لتس گو یونی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

لتس گو یونی، خدماتی از جمله اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر دنیا و صدور ویزای تحصیلی را ارائه می‌دهد، به شما پیشنهاد می‌کنیم به فکر پذیرش تحصیلی از بهترین دانشگاه‌های دنیا برای تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر باشید که در ادامه این پست به شما معرفی می‌شود!

پیشرفت صنعت کامپیوتر و فناوری‌های مدرن موجب شده تا تقاضا برای مشاغل مرتبط با رشته مهندسی کامپیوتر در سراسر دنیا زیاد باشد و خیلی از افراد این‌طور فکر کنند که دریافت نامه پذیرش تحصیلی و تحصیل در یک دانشگاه خارجی متضمن شغل و درآمد مناسب خواهد بود. اما تنها کیفیت آموزشی و اعتبار بالای مدرک دانشگاهی بهترین دانشگاه های جهان رشته مهندسی کامپیوتر ۲۰۲۰ موجب می‌شود تا در شرکت‌های بزرگ کامپیوتر و فناوری نظیر گوگل و آمازون را به روی شما باز شده و درآمدی استثنایی را برای شما رقم بزنند.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته مهندسی کامپیوتر

برای اطلاع از فهرست برترین دانشگاه‌های دنیا در تمام رشته‌های تحصیلی کافی است به آمار سه سازمان رنکینگ معتبر QS world ،Times یا ARWU شانگهای مراجعه کنید.

هر ساله این سازمان‌ها براساس فاکتورهایی مثل تعداد مقالات و تحقیقات منتشر شده، ارتباط و استناد به این مقالات، پرسنل آکادمیک برنده مدال فیلدز و جایزه نوبل، سطح کیفی و بین‌المللی مؤسسه آموزشی و تعداد فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموختگان، نسبت پرسنل تحصیلی به دانشجویان، دانشگاه‌های مختلف دنیا را مورد ارزیابی قرار داده و رنکینگ آن‌ها را مشخص می‌کنند.

برترین دانشگاه های جهان رشته مهندسی کامپیوتر از نگاه سازمان QS:

  1. دانشگاه فناوری ماساچوست MIT
  2. دانشگاه استنفورد
  3. دانشگاه کارنگی ملون
  4. دانشگاه کالیفرنیا، برکلی UCB
  5. دانشگاه آکسفورد
  6. دانشگاه کمبریج
  7. دانشگاه هاروارد
  8. دانشگاه EPFL
  9. دانشگاه فناوری ETH زوریخ

بهترین کشور برای ادامه تحصیل در رشته کامپیوتر

بنابر آمار و بررسی‌های لتس گو یونی، بیشتر دانشگاه‌های برتر مهندسی کامپیوتر دنیا در آمریکا قرار دارند، از این رو بدون شک، آمریکا عنوان بهترین کشور برای این رشته تحصیلی پر درآمد را یدک می کشد.

اما از جانب یک دانشجوی ایرانی متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های برتر آمریکا یا انگلیس، فرایند دریافت پذیرش تحصیلی و ویزای دانشجویی از دانشگاه‌های آمریکا بسیار سخت، رقابتی و طاقت فرسا بوده و هزینه‌های سالانه تحصیل و زندگی برای اغلب دانشجویان ایرانی بسیار سنگین و سرسام‌آور است، از این رو می‌توان به سراغ گزینه باکیفیت و مناسب‌تری نظیر تحصیل در کانادا رفت.

لتس گو یونی

برای تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه های کانادا، علاوه بر دریافت پذیرش تحصیلی نیاز به ویزای دانشجویی کانادا نیز دارید، اما باتوجه‌به هزینه‌های منطقی تحصیل و زندگی در قیاس با کشورهای آمریکا و انگلیس، امکان انجام کار دانشجویی و دریافت بورسیه تحصیلی، مدارک معتبر، امکان انجام کار تمام‌وقت پس از فارغ التحصیلی، دریافت اقامت دائم کانادا و مزایای این چنینی، کانادا بهترین کشور برای تحصیل در رشته کامپیوتر محسوب می‌شود.

تحصیل مهندسی کامپیوتر در ترکیه

اما اگر با هزینه‌های تحصیل در کانادا، نیاز به دریافت ویزا درکنار پذیرش تحصیلی یا الزام برای ارائه مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی مشکل دارید، تحصیل در ترکیه گزینه جذابی برای رشته مهندسی کامپیوتر خواهد بود.

چون می‌توانید بدون نیاز به ویزای تحصیلی برای پذیرش دانشگاهی اقدام کرده و بدون الزام به ارائه مدرک زبان انگلیسی، با هزینه‌ای پایین به تحصیل مهندسی کامپیوتر در این کشور بپردازید.

البته اغلب رشته‌های کارشناسی در ترکیه به زبان ترکی استانبولی تدریس می‌شوند، از این رو باید خود را برای این شرایط آماده کنید.

فهرست بهترین دانشگاه های مهندسی کامپیوتر ترکیه

  • دانشگاه بغازیچی
  • دانشگاه تکنیکال استانبول
  • دانشگاه کوچ
  • دانشگاه سابانجی
  • دانشگاه بیلکنت
  • دانشگاه تکنیکال middle east

تحصیل مهندسی کامپیوتر در قبرس

همانند کشور ترکیه برای تحصیل در قبرس خصوصا دانشگاه‌های قبرس شمالی نیازی به دریافت ویزای تحصیلی نداشته و اغلب رشته‌ها و دروس به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند.

همچنین، تجهیزات پیشرفته و اعتبار بالای مدارک دانشگاهی، امکان انجام کار دانشجویی، دریافت بورسیه تحصیلی، تخفیف شهریه و هزینه‌های مناسب تحصیل در این کشور، قبرس را به یکی از مقاصد جذاب برای دانشجویان ایرانی بدل کرده است.

فهرست بهترین دانشگاه های مهندسی کامپیوتر

  • کالج لیماسول قبرس
  • دانشگاه فردریک
  • دانشگاه Uclan
  • دانشگاه Euc
  • دانشگاه نیکوزیا Unic
  • دانشگاه نیاپلیس پافوس

شما این امکان را دارید تا با استفاده از خدمات ارزیابی تحصیلی و مشاوره تخصصی lets go uni، با اطمینان در این راه قدم برداشته و مقدمات تحصیل در برترین دانشگاه‌های جهان در رشته مهندسی کامپیوتر را برای خود فراهم کنید.

ما در لتس گو یونی میتوانیم با خدمت جدید خود به‌نام فری اپلای «Free Apply»، به‌صورت کاملا رایگان از دانشگاه های طرف قرارداد با خود در خارج از کشور برای شما پذیرش تحصیلی بگیریم.

اگر دوست دارید با Lets go uni بیشتر آشنا شوید، به سایت ما به نشانی letsgouni.com مراجعه کنید.

لتس گو یونی

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر