حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هیوندای النترا N TCR معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هیوندای موتوراسپرت از جدیدترین خودروی مسابقه‌ای مخصوص TCR خود با نام النترا N TCR رونمایی کرد. مدل جدید هیوندای النترا که به i30 N TCR و ولوستر N TCR می‌پیوندد، برای تیم‌های مشتری در سراسر جهان ارائه می‌شود. ممکن است بپرسید چرا هیوندای به سه خودروی مسابقه‌ای TCR مختلف نیاز دارد؟ خب این به‌دلیل پیشنهادهای مسابقه‌دهندگانی است که نماینده خودروهای جاده‌ای این شرکت در کشورهای مختلف هستند.

نمای جلو خودروی اسپرت هیوندای النترا / Hyundai Elantra N TCR سفید و قرمز رنگ

به‌گفته‌ی مسئولان هیوندای، افزوده شدن النترا جدید حداکثر ارتباط را با مشتریان در سراسر جهان تضمین می‌کند و برای تیم‌های موجود در بازارهایی که مدل استاندارد الانترا به فروش می‌رسد، در نظر گرفته شده است.

جدیدترین خودروی طراحی و ساخته شده توسط بخش مشتریان مسابقه‌ای هیوندای برای اولین‌بار در نمایشگاه پکن رونمایی شد. اولین نمایش جهانی آن پس از سه ماه گذراندن مراحل سخت آزمایشی به انجام رسید و در طی آن هیوندای النترا N TCR حدود ۵,۰۰۰ کیلومتر از مسیر پیست‌های مسابقه‌ای اروپا را طی کرد.

نمای جانبی خودروی اسپرت هیوندای النترا / Hyundai Elantra N TCR سفید و قرمز رنگ

در ادامه بخوانید:

طراحان و مهندسان هیوندای از مزیت شاسی اسپرت مدل جاده‌ای، فرم بدنه سدان و همچنین دروس آموخته شده در مسابقات i30 N TCR و ولوستر N TCR برای بهینه‌سازی طراحی بهره بردند.

در بخش ظاهر طراحی، هیوندای النترا N TCR از کیت بدنه آیرودینامیکی بهینه‌سازی شده استفاده می‌کند که دارای اسپلیتر جلو بزرگ و بال ثابت عقب به‌همراه گلگیرهای عریض برای تطابق دادن رینگ‌های بزرگ‌تر در پیست‌های مختلف است. درحالی‌که هیوندای این موضوع را هنوز به‌طور خاص بیان نکرده، کیت بدنه کنونی ممکن است حداقل تا حدی پیش‌نمایش مدل آینده النترا N باشد.

نمای عقب جلو خودروی اسپرت هیوندای النترا / Hyundai Elantra N TCR سفید و قرمز رنگ

مطابق با مقررات این کلاس مسابقه‌ای، هیوندای النترا N TCR از پیکربندی محرک جلو و پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که از پیشرانه پایه برند کاملا جدید خانواده‌ی مدل‌های جاده‌ای هیوندای مشتق شده است. این خودرو از همان جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی با اهرم تعویض دنده پشت فرمان (Paddle-Shifter) موجود در مدل‌های i30 N TCR و ولوستر N TCR استفاده می‌کند.

هیوندای فرایند آزمایش این خودرو را در ماه‌های آینده ادامه خواهد داد و اولین مدل نهایی تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ به تیم‌های مشتری تحویل داده خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر