بهبود ویژگی Live View در گوگل مپ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در بروزرسانی جدید اپلیکیشن گوگل مپ، دقت ویژگی Live View به طور قابل توجهی بهبود یافته و حالا قابلیت نمایش لندمارک یا همان نقاط برجسته به آن اضافه شده است.

اپلیکیشن Google Maps دائما در حال بروزرسانی و بهبود ویژگی واقعیت مجازی Live View با افزودن قابلیت هایی نظیر نمایش موقعیت نسبی لندمارک ها و مکان های دقیق تر برای پین کردن است. ویژگی Live View در ماه مه اخیر به این اپلیکیشن پرطرفدار اضافه شده و از دوربین کاربر برای هدایت عینی مسیر از طریق پین ها و پیکان های بزرگ استفاده می کند.

در بروزرسانی جدید، قابلیت نمای زنده می تواند نقاط برجسته نزدیک به شما را نمایش دهد. موقعیت هر یک از نقاط برجسته و همینطور فاصله و جهت لازم برای رسیدن به آنجا در صفحه به نمایش گذاشته می شوند. مثلا این ویژگی می تواند جهت و فاصله تا ساختمان ایمپایر استیت را به شما نشان داده و جهت یابی در نیویورک را ساده تر کند. البته این ویژگی شامل سایر نقاط برجسته نمادین و همینطور مکان هایی نظیر پارک های محلی و جاذبه های توریستی می شود.

گوگل همچنین ویژگی نمای زنده را به بخش مسیرهای حمل و نقل اضافه کرده است. بدین ترتیب حتی در حین پیاده روی در مسیر دلخواه خود نیز می توانید از ویژگی Live View بهره مند شوید. مثلا ممکن است قسمتی از مسیر را با وسایل نقلیه عمومی طی کرده و ادامه آن تا مقصد را پیاده روی کنید.

در ماه گذشته، ویژگی به اشتراک گذاری مکان Live View در دسترس کاربران گوشی های پیکسل قرار گرفت. با این حال به نظر می رسد که قابلیت اشتراک مکان به زودی برای تمام کاربران iOS و اندروید نیز قابل دسترس می شود. زمانی که یکی از دوستان، مکان خود را با شما به اشتراک می گذارد، تنها کافیست تا روی آیکون آن ها ضربه زده و سپس گزینه Live View را انتخاب کنید تا بتوانید از موقعیت و فاصله آن ها باخبر شوید.

گوگل همچنین برای افزایش دقت در هنگام به اشتراک گذاری پین ها، ارتفاع مکان مربوطه را نیز مد نظر قرار داده است. طبق اظهارات گوگل، آنها توانسته اند با کمک یادگیری ماشین و درک توپوگرافی جهان، ارتفاع مکان ها لحاظ کرده و از آن برای نمایش دقیق تر مکان پین مقصد استفاده کنند. هرچند این ویژگی هنوز قابل دسترس نیست، اما می توان از سایر بروزرسانی های فوق در نمای زنده استفاده کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر