حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوگل از گوشی‌های پیکسل ۵G 4a و پیکسل ۵ رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوگل در یک رویداد مجازی از گوشی‌های پیکسل ۵G 4a و پیکسل ۵ رونمایی کرد. گوشی پیکسل ۵G 4a دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی حفره‌ای، نمایشگر اولد با رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس با تراکم پیکسلی ۴۱۳ پیکسل بر اینچ، محافظ نمایش گوریلا گلس و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی عرضه خواهد شد.

این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵G به‌همراه ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپری می‌باشد که دارای شارژر سریع ۱۸ واتی نیز است. دوربین اصلی این گوشی لنز ۱۶ مگاپیکسلی عریض است که می‌تواند با کیفیت ۴k و ۶۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند و دارای حس‌گر اثرانگشت و درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز می‌باشد. این گوشی با قیمت ۴۹۹ یورو عرضه خواهد شد.

گوشی پیکسل ۵ نیز دارای پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵G و مودم X52 داخلی ۵G است. این گوشی به‌دلیل این‌که از پردازنده پرچمدار (اسنپدراگون ۸۶۵ و ۸۶۵ پلاس) استفاده نمی‌کند ارزان‌تر از دیگر رقبای پرچمدار خود مانند گوشی‌هایی سامسونگ و وان‌پلاس و … بوده است و با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

این گوشی دارای ویزگی‌های سخت‌افزاری متفاوتی مانند ضدآب بودن، شارژ وایرلس معکوس، ۸ گیگابایت رم و گوریلا گلس ۶ است. پیکسل ۵ دارای نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی با دوربین سلفی حفره‌ای و پنل جلویی تمام صفحه با حاشیه بسیار کم است.

همچنین گوشی پیکسل ۵ دارای ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی بوده و با باتری ۴۰۸۰ میلی‌آمپری تغذیه می‌شود. دوربین‌های اصلی در پنل پشتی این گوشی یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی التراواید ۱۰۷ درجه است. دوربین سلفی آن نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی است که به حالت سلفی در شب نیز مجهز شده است (این قابلیت به‌زودی برای گوشی‌های دیگر پیکسل هم عرضه خواهد شد).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر