نسخه 7.1 تلگرام منتشر شد؛ قابلیت‌های کاربردی و انیمیشن‌ها و فیلترهای جدید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – نسخه 7.1 تلگرام امروز منتشر شد و قابلیت‌های جدیدی مانند مخفی ماندن نام ادمین گروه‌ها، انیمیشن‌های جدید و فیلترهایی برای جست‌وجو به این اپلیکیشن اضافه شده است.

تلگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان در سراسر دنیا است و کاربران بسیار زیادی دارد. یکی از دلایل این محبوبیت، ایمن بودن این اپلیکیشن با رمزنگاری سراسری یا end-to-end encryption است و دلیل دیگر، وجود امکانات و قابلیت‌های زیاد برای کاربران در این برنامه است.

امروز نسخه جدیدی از این اپلیکیشن منتشر شده است و باز هم قابلیت‌های جدیدی برای کاربران ایجاد شده است که در ادامه به هر یک از آن‌ها می‌پردازیم. 

یکی از این قابلیت‌ها، اضافه شدن فیلترهای مختلف برای جست‌وجو در این اپلیکیشن است و پیدا کردن یک گروه یا کانال را برای کاربران بسیار ساده‌تر کرده است. حتی می‌توانند به راحتی انواع مختلف رسانه، فایل، لینک و… را جست وجو کنند. با استفاده از این فیلترها حتی می‌توان تاریخ و بازه زمانی جست‌وجو را نیز محدود کرد.

گروه‌های تلگرامی بسیار زیاد هستند و طرفداران زیادی دارند. یکی از امکانات جدید نسخه 7.1 تلگرام که به تازگی منتشر شده، امکان مخفی بودن نام ادمین گروه است. در این حالت زمانی که پیامی از طرف ادمین گروه فرستاده می‌شود، پیام با نام خود گروه ارسال می‌شود و نام ادمین در لیست اعضای گروه نیز وجود ندارد. 

کامنت گذاشتن و ثبت نظر برای پست‌های کانال‌های تلگرامی نیز کمی تغییر کرده و تعاملی‌تر شده است. انیمیشن‌های جدیدی نیز به این پلتفرم اضافه شده تا احساس بهتری را به کاربران منتقل کند و در بیان احساسات به آن‌ها کمک کند. همچنین 18 ایموجی جدید به این نسخه اضافه شده است. 

برای دریافت این نسخه از تلگرم تنها باید به فروشگاه گوگل پلی استور مراجعه کنید و تلگرام خود را به روزرسانی کنید. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر