حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

پست‌های گروه‌های عمومی فیسبوک در News Feed به اشتراک گذاشته می‌شوند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – فیسبوک قصد دارد به منظور تبادل عقاید و نظرها، قابلیتی جدید را در پلتفرم خود اجرا کند که باعث می‌شود پست‌های گروه‌های عمومی با موضوعات مشابه مورد علاقه شما در News Feed به نمایش گذاشته شود.

گروه های فیسبوک بخشی‌است برای دوستان ، آشنایان یا افرادی با علایق مشابه که می توانند درباره موضوعات گسترده یا جزئی بحث و تبادل نظر کنند.  فیسبوک اما اکنون اعلام کرده که مجموعه ای از ویژگی‌های جدید برای این بخش از شبکه اجتماعی خود در نظر گرفته است. یکی از این روزرسانی های جذابی که فیس بوک فاش کرده، این است که پست‌های گروه‌های عمومی را در News Feeds پلتفرم خود ارائه می دهد.

هنگامی که یک پیوند یا پست را در فیسبوک به اشتراک می‌گذارید، ممکن است مشاهده کنید که بحثهای مربوط به گروه‌ها، از جمله گروه‌هایی که عضو آن‌ها نیستید، در News Feed شما ظاهر می‌شود. بحث‌های مربوط با مباحث گروه ظاهر نیز در صفحه فیسبوک گروه نمایش داده می‌شود. علاوه بر این، در این به‌روزرسانی موتورهای جستجو می توانند مکالمات عمومی گروه فیس بوک با توجه به موضوع طبقه‌بندی کنند.

به گفته فیسبوک همچنین دلیل این تغییرات افزایش مواجه کاربران با دیدگاه‌ها و پیشینه‌ها و تجارب مختلف زندگی سایر کاربران است. البته اینکه این قابلیت چقدر به هدف خود نزدیک خواهد شد هنوز مشخص نیست اما به نظر می‌رسد این قابلیت برای موضاعات تسکین‌دهنده بهتر عمل کند. هرچند به طور خاص قرار گرفتن در معرض دیدگاه‌های مختلف قدمی مثبت و رو به جلو به حساب می‌آید.

فیسبوک قصد دارد این ویژگی را از ماه‌های آینده به‌طور آزمایشی فعال کند و مدیران گروه‌های عمومی می‌توانند در مورد انتخاب موضوعات قابل اشتراک‌گذاری تصمیم بگیرند. آنها می‌توانند گروه‌های عمومی را به گروه‌های خصوصی تبدیل کرده و تأییدیه‌های پست را روشن کنند تا قبل از دیدن سایر اعضا بتوانند پست ها را بررسی کنند.

پست‌های گروه‌های عمومی فیسبوک

سایر ویژگی‌های جدید فیسبوک  شامل گپ‌های گروهی در زمان واقعی، درخواست برای ارسال پست های مشترک مبتنی بر عکس، جلسات پرسش و پاسخ و گزینه پروفایل سفارشی برای هر گروهی که عضو آن هستید خواهد بود. با توجه به اعلامیه فیسبوک تمامی این ویژگی‌ها در ماه‌های آینده به‌صورت آزمایشی فعال خواهند شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر