حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

امکان بی‌صداکردن یا میوت همیشگی گروه‌ها در نسخه بتای جدید واتساپ فراهم شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

چند ماه پیش در گزارشی اعلام شد واتساپ (WhatsApp) روی قابلیتی کار می‌کند که به واسطه‌ی آن می‌توانید اعلان گروه‌ها را برای همیشه میوت کنید. این قابلیت سرانجام دردسترس قرار گرفته است؛ البته فعلا در نسخه‌ی بتا. از قرار معلوم، امکان میوت کردن اعلان گروه‌ها در نسخه‌ی بتای ۲٫۲۰٫۲۰۱٫۱۰ واتساپ وجود دارد.

تا پیش از اضافه شدن این قابلیت، کاربران می‌توانستند اعلان گروه‌های واتساپ را به‌مدت حداکثر یک سال میوت کنند. بااین‌حال در نسخه‌ی جدید بتا، گزینه‌ی «یک سال» با گزینه‌ی «برای همیشه» جایگزین شده است. انتخاب گزینه‌ی «برای همیشه» گروه‌ را میوت می‌کند و تا زمانی‌که به‌صورت دستی آن را از حالت میوت خارج نکنید، در همان حالت باقی می‌ماند. با درنظرگرفتن اضافه شدن قابلیت موردبحث به بتای عمومی، انتظار داریم نسخه‌ی پایدار واتساپ به‌زودی میزبان امکان میوت کردن همیشگی گروه‌ها شود. 

جدیدترین نسخه‌ی بتای واتساپ همچنین میزبان چند قابلیت کاربردی دیگر است. تغییر مهمی که در به‌روزرسانی جدید متوجهش خواهید شد این است که گزینه‌های تماس صوتی و تماس ویدئویی از این پس در چت با حساب‌های کاربری تجاری (که اصطلاحا از آن‌ها با نام حساب‌های تجاریِ تأیید‌شده‌ی واتساپ یاد می‌شود) ارائه نخواهند شد. این گزینه‌ها همچنین در بخش اطلاعات مخاطب تجاری وجود نخواهند داشت. تنها راه برای دسترسی به گزینه‌ی تماس صوتی و ویدئویی، ضربه زدن روی آیکون پروفایل در صفحه‌ی چت و فهرست مخاطبان است. 

جدیدترین نسخه‌ی بتای واتساپ درکنار موارد یادشده، رابط کاربری بازطراحی‌شده‌ی بخش Storage Usage را دردسترس کاربران بیشتری قرار می‌دهد.

رابط کاربری جدید Storage Usage در واتساپ / WhatsApp

واتساپ طی ماه‌های گذشته، میزبان برخی تغییرات شده تا بتواند تجربه‌ی کاربرای بهتری ارائه دهد. اوایل مرداد بود که در گزارشی گفته شد واتساپ قصد دارد امکان استفاده‌ی هم‌زمان از یک حساب کاربری را در چند دستگاه فراهم کند. همگام‌سازی تاریخچه‌ی چت، قابلیت دیگری است که به‌زودی در واتساپ ارائه خواهد شد. احراز هویت ازطریق حسگر اثر انگشت برای ورود به واتساپ وب و امکان استفاده از تصاویر زمینه‌ی مختلف برای هر صفحه‌ی چت جزو دیگر قابلیت‌هایی هستند که در مسیر اضافه شدن به واتساپ قرار دارند. درکنار این‌ها گفته می‌شود واتساپ روی قابلیت Expiring Media کار می‌کند. 

شما کاربران تک تایمز چه دیدگاهی درباره‌ی این خبر دارید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر