حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

جعبه‌گشایی گلگسی تب ای 8.0 و 10.0 نسخه 2019 سامسونگ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

توجه به بازار تبلت‌ها، به‌ویژه تبلت‌های اندرویدی، مدتی بود که کمتر از سابق شده بود؛‌ اما اگر به فعالیت شرکت‌های تولیدکننده در دو سال اخیر توجه کرده باشید، متوجه تلاش آن‌ها برای به‌دست‌آوردن سهمی از این بازار می‌شوید. سال گذشته، سامسونگ با معرفی دو تبلت میان‌رده از سری A، قدم مثبتی برای حضور در بخش تبلت‌های میان‌رده برداشت. گلگسی تب‌های جدید سامسونگ مشخصات مناسب و قیمت مناسبی دارند و در دو نسخه‌ی گلگسی تب ای 8.0 و گلگسی تب ای 10.0 دردسترس‌ هستند.

نسخه‌ی ۸ اینچی گلگسی تب A کمی از نسخه‌ی ۱۰ اینچی کوچک‌تر و سبک‌تر است؛ اما تفاوت‌های این دو نسخه به همین دو مورد محدود نمی‌شود. در بخش نمایشگر، نسخه‌ی ۸ اینچی از پنل TFT با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۱۸۹ پیکسل‌براینچ و نسخه‌ی ۱۰ اینچی نمایشگری از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل‌ و تراکم پیکسلی ۲۲۴ پیکسل‌براینچ بهره می‌برد.

پردازنده‌ی به‌کاررفته در گلگسی تب ای 8.0 اسنپدراگون ۴۲۹ است؛ اما سامسونگ ترجیح داده در نسخه ۱۰ اینجی از پردازنده‌ی اختصاصی اکسینوس ۷۹۰۴ استفاده کند. ناگفته نماند واحد گرافیکی به‌کاررفته در نسخه‌ی ۸ اینچی Adreno 504 و در نسخه‌ی ۱۰ اینچی Mali-G71 است و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم در هر دو نسخه بخش سخت‌افزار دو تبلت ارزان سامسونگ را همراهی می‌کنند. باتری ۵،۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی موردنیاز گلگسی تب ای 8.0 و باتری ۶۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی موردنیاز گلگسی تب ای 10.0 را تأمین می‌کند.


تماشا در یوتیوب | تماشا در آپارات | تماشا در IGTV


دیدگاه شما درباره‌ی گلگسی Tab A 8.0 و Tab A 10.0 چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر