اپلیکیشن Calendar گوگل با Tasks ادغام شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت گوگل در آوریل سال ۲۰۱۸ میلادی اپلیکیشن مستقل Tasks را برای اندروید و iOS عرضه کرد که با نسخه تحت وب سرویس Calendar یا تقویم این شرکت نیز سازگاری داشت. اینک اما، گوگل سرویس Tasks را با اپلیکیشن‌ iOS و اندروید Google Calendar نیز ادغام کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق گوشی همراه خود در اپلیکیشن تقویم این شرکت، اقدام به ایجاد و مشاهده لیست وظایف خود کنند.

این ادغام باعث شده است تا دیگر نیاز نباشد اپلیکیشن مستقل Tasks را روی گوشی هوشمند خود نصب داشته باشید چراکه در حال حاضر می‌توانید در اپلیکیشن Google Calendar نیز، وظایف جدیدی ایجاد کنید یا لیست وظایف موجود را مشاهده کنید.

برای اضافه کردن وظیفه جدید در اپلیکیشن موبایل Calendar، کافی‌ست روی گزینه ایجاد در گوشه پایین و سمت راست کلیک و گزینه «Task» را انتخاب کنید، سپس جزئیات مربوطه را وارد کرده و آن را ذخیره کنید. نیازی به گفتن نیست که وظایفی که در اپلیکیشن Calendar ایجاد می‌کنید، به صورت خودکار روی نسخه موبایل و دسکتاپ این سرویس همگام‌سازی می‌شود.

این ویژگی جدید در حال حاضر برای اندروید و iOS در دست انتشار است و انتظار می‌رود ظرف دو هفته آینده برای همه کاربران جی سوئیت یا G Suite و حساب‌های کاربری شخصی گوگل در دسترس قرار گیرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر