حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رندرهای مانیتور 23/8 اینچی هواوی مدل AD80HW منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ماه گذشته هواوی در حال برنامه ریزی برای رونمایی از مانیتور ها و صفحه‌نمایش های PC بود. امروز رندر مانیتور 23/8 اینچی هواوی مدل AD80HW همراه با یک سری از جزئیات اصلی آن فاش شده است.

سایت IT HOME که این خبر را فاش کرده اظهار داشته که این اطلاعات را یکی از مخاطبان آن‌ها در اختیارشان قرار داده است. تصویرفاش شده نشان می دهد که حاشیه دور مانیتور بسیار کم است. در واقع هواوی به نفع قسمت پایینی مانیتور که نام شرکت قرار می گیرد از سه طرف دیگر حاشیه را کم کرده است. پایه مانیتور یک استوانه فلزی است که روی یک سطح صاف فلزی قرار گرفته است.

این مانیتور 23/8 اینچی هواوی مدل AD80HW  دارای صفحه نمایشگر IPS LCD با کیفیت FHD است که نسبت نمایشگر به بدنه آن 90 درصد است و زاویه نمایش  178 درجه‌ای دارد. این مانیتور قابلیت نشان دادن ۱۶/۷ میلیون رنگ را دارد و  گواهینامه TÜV Rheinland را دریافت کرده است.

طبق تصاویر منتشر شده، رنگ قاب پشتی نمایشگر خاکستری مات است و  تعدادی پورت HDMI دارد. ساخت این نمایشگرها به شرکت‌های ODM و Ltd ( که زیرمجموعه شرکت BOE تکنولوژی است) برون‌سپاری خواهد شد.

شرکت هواوی قصد دارد در آینده یک سری مانیتور با تکنولوژی TPV و در اندازه‌های 27 اینچی و 34 اینچی دارای انحنا را تولید و به بازار عرضه کند. این مانیتور های جدید احتمالا قبل از پایان سال اعلام خواهند شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر