حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ایتنا – سایت‌های همسریابی مسدود می‌شوند؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از ارسال نامه به دادستان کل کشور و پلیس فتا برای مسدود کردن تمامی سایت‌های همسریابی خبر داد.

به گزارش تک تایمز از مهر، محمد مهدی تندگویان با بیان اینکه این سایت‌ها به بازار مکاره‌ای برای سودجویی، ترویج روابط خارج از شرع و ازدواج سفید تبدیل شده‌اند، اظهار کرد: دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب هم نظر خود را به ما اعلام کرد و تاکید داشت که در کنار بی توجهی این سایت‌ها به توسعه امور خانواده، شاهد بحث‌های غیراخلاقی و مالی در آنها هستیم و ما در مکاتبه با دادستان کل کشور به این موضوع اشاره و خواستار برخورد قاطع با این سایت‌ها شدیم.

وی ادامه داد: تمامی این سایت‌ها متخلف بوده و به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند و هیچ گونه مجوز رسمی ندارند. بر اساس بررسی‌ها، توسعه فرهنگ خانواده در این سایت‌ها به درستی شکل نگرفته است، همچنین به بازار مکاره‌ای برای سودجویی، ترویج روابط خارج از شرع و ازدواج سفید تبدیل شده‌اند و علیرغم سال‌ها فعالیت نتوانسته‌اند گامی مؤثر برای ازدواج پایدار بردارند.

تندگویان در گفتگو با خانه ملت افزود: مردم باید در جریان باشند که هیچکدام از آنها مجوز فعالیت ندارند و همه به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند چراکه سایت‌های همسریابی بنگاه‌های اقتصادی بوده که تنها به فکر سودجویی هستند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر