حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آئودی RS4 تقویت شده؛ خودرویی جذاب و آتشین

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت تیونر محصولات آئودی، ABT تصمیم گرفته است خودروی آئودی RS4 را به پیشرانه پرقدرت‌تری مجهز کند؛ بنابراین با اصلاح ایسیو و اضافه کردن یک منیفولد هوای جدید، توان پیشرانه 2.3 لیتری توربوشارژ این خودرو را تا 503 اسب بخار افزایش داده است. باید بدانید که قدرت موتور استاندارد RS4 برابر با 444 اسب بخار است.

آئودی

بدین ترتیب شتاب صفر تا صد این خودرو به 3.9 ثانیه رسیده است که دو دهم ثانیه از نمونه استاندارد سریع‌تر خواهد بود. همچنین مشتریان می‌توانند با پرداخت چند هزار یورو بیشتر نسخه RS4 ABT POWER S را با قدرت 526 اسب بخار و حداکثر سرعت 300 کیلومتر بر ساعت خریداری کنند.

جهت مهار این میزان نیرو شرکت ABT از میل موجگیرهای ویژه در جلو و عقب و یکسری فنرهای قابل تنظیم در سیستم تعلیق استفاده کرده است. در بحث ظاهری نیز از برخی قطعات جدید در قسمت جلو بهره برده شده و دریچه‌های هواکش بزرگتر، لوله‌های اگزوز استیل ضد زنگ، تریم فیبر کربن، اسپویلر عقب سی اف آر پی و …. در بدنه این خودرو قابل مشاهده است.

آئودی RS4 یک خودروی نمادین به حساب می‌آید که نسل اول آن از سال 1999 وارد بازار شد و حالا شرکت ABT با اضافه کردن برخی ویژگی‌های جدید به این خودرو، آن را به مدلی جذاب‌ و آتشین‌تر تبدیل کرده است. پکیج کامل شرکت ABT به تنهایی حدود 31 هزار و 900 یورو خرج روی دست صاحبان آئودی RS4 خواهد گذاشت. همچنین حدود هشت هزار یورو دیگر نیز می‌توان هزینه کرد تا توان موتور بیشتر، کمک فنرهای ویژه و فیبر کربن براق برای صندلی‌های خودرو سفارش داد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر