شرکت ایران خودرو جدیدترین طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اعلام کرد-ویژه مهر ۹۹

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

 

رسانه تک تایمز – براساس اطلاعات مندرج در اعلامیه رسمی شرکت ایران خودرو، طرح فروش فوق‌العاده برخی از محصولات این شرکت از روز دوشنبه مورخ 14 مهر 99 شروع و تا پایان چهارشنبه مورخ 16 مهر 99 ادامه خواهد یافت. 

بزرگترین خودروساز کشور شرایط جدید فروش فوق‌العاده محصولات خود را در مهرماه ۹۹ به شرح زیر اعلام کرد:

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند، شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو، مرحله چهارم فروش فوق‌العاده تولیدات خود را به اجرا درخواهد آورد. متقاضیانی که در طرح‌های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته‌اند می‌توانند پس از دریافت کد کاربری و کلمه عبور، در این طرح فروش فوق‌العاده شرکت کنند. قیمت محصولات در این طرح قطعی بوده و موعد تحویل خودروها سه ماهه اعلام شده است.

براساس اطلاعات مندرج در اعلامیه رسمی شرکت ایران خودرو، طرح فروش فوق‌العاده برخی از محصولات این شرکت از روز دوشنبه مورخ 14 مهر 99 شروع و تا پایان چهارشنبه مورخ 16 مهر 99 ادامه خواهد یافت. طبق روال پیشین حداکثر سه روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه‌کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

فرایند ثبت نام بدین صورت است که ابتدا متقاضی در سایت شرکت ایران خودرو ثبت نام کرده و کد کاربری و کلمه عبور خود را ثبت می‌کند. سپس با استفاده از این کد کاربری و کلمه عبور به صفحه ثبت نام وارد شده و خودرو را انتخاب می‌نماید. پس از ثبت تقاضای خرید و پایان مهلت اعلام شده از سوی شرکت ایران خودرو، فرایند قرعه‌کشی با حضور نمایندگان مراجع نظارتی انجام خواهد شد. اسامی انتخاب شدگان نهایی نیز از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و ارسال پیامک به افراد منتخب انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز صلاحیت متقاضی در هر مرحله تا پیش از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی شده و وجه واریزی به حساب وی مسترد خواهد شد.

همچنین قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان نهایی، مشتریان نیاز به واریز وجه و اخذ چک برای خرید محصولات ایران خودرو نخواهند داشت.
داشتن گواهینامه برای متقاضی جزو شروط اساسی این طرح پیش‌فروش بوده و وی نباید دارای پلاک انتظامی فعال باشد امکان صلح و نقل و انتقال خودرو به صورت وکالتی، مطابق با مصوبات کمیته خودرو در این طرح وجود نداشته و متقاضی نباید طی ۴۸ ماه گذشته از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا خودرو خریداری کرده باشد.

اسامی و قیمت محصولات حاضر در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو ویژه مهرماه 99 به شرح زیر است:

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر