حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

طرح مراقبت از دانش‌آموزان در فضای مجازی و نهایی شدن بسته حمایتی دانشجوها

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – وزیر ارتباطات با انتشار استوری در اینستاگرام خبر از شروع فعالیت طرح مراقبت از دانش‌آموزان در فضای مجازی و نهایی شدن جزئیات بسته حمایتی دانشجوها داد.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک استوری اینستاگرامی از آغاز به کار طرح مراقبت از دانش‌آموزان در فضای مجازی خبر داد طرحی که بر اساس آن دانش‌آموزان تنها می‌توانند به سایت‌های اعلامی آموزش‌وپرورش دسترسی داشته باشند.

آذری جهرمی در استوری خود نوشت: ”برای مراقبت از دانش‌آموزان در فضای مجازی، طرح «کوشا» در ایرانسل فعال شد. با شماره گیری *۵۵۵*۳*۳#، سیم کارت در طرح کوشا قرار گرفته و دسترسی کودکان صرفاً به سایت‌های اعلامی آموزش و پرورش فراهم است. سیم کارت با شماره گیری *۵۵۵*۳*۴# به شرایط عادی باز می‌گردد. همراه اول و رایتل و شاتل موبایل هم به زودی نحوه فعالسازی طرح کوشا خود را اعلام خواهند کرد.”

طرح کوشا

وی همچنین در استوری دیگری ضمن پوزش از دانشجویان از تاخیر در اعلام تسهیلات ویژه آموزش مجازی اعلام کرد: جزئیات بسته حمایتی دانشجویان نهایی شد و اطلاع رسانی خواهد شد. درکنار همه دانشجویان عزیر در تحصیل علم و آموزش مجازی هستیم.

بسته اینترنتی دانشجویی

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر