حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مقایسه‌ی گوشی گوگل پیکسل 5 و سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوگل پیکسل ۵ (Google Pixel 5) جدیدترین گوشی هوشمند شرکت ارائه‌کننده‌ی سیستم‌عامل اندروید است. این گوشی میان‌رده از نسل پنجم شبکه‌ی ارتباطی پشتیبانی می‌کند و از سنت قدیمی ارائه‌ی دوربین فوق‌العاده و ویژگی‌های خلاقانه در گوشی‌های پیکسل پیروی می‌کند و با برچسب قیمتی ۶۹۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد. درمقابل، دو هفته قبل سامسونگ گوشی میان‌رده‌ی دیگری نیز معرفی کرد که سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اف ای (Samsung Galaxy S20 FE) نام دارد. این گوشی اکثر قطعات سخت‌افزاری پرچم‌دار سامسونگ و ویژگی‌های سری گوشی‌های گلکسی اس 20 را در خود جای داده است: بااین‌حال، درهرصورت در دسته‌ی گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد و تفاوت‌هایی با سایر پرچم‌داران دارد. سامسونگ اس ۲۰ هم‌قیمت گوشی پیکسل ۵ است؛ اما تفاوت‌های این دو گوشی در چیست؟

در این مقاله، قصد داریم دو گوشی پیکسل ۵ و گلکسی اس ۲۰ اف ای را با یکدیگر مقایسه کنیم و درنهایت، ببینیم براساس معیارهای مدنظر کدام گوشی ارزش خرید و صرف هزینه‌ی ۶۹۹ دلاری را دارد. هنوز دو دستگاه دقیق بررسی نشده‌اند؛ ولی اطلاعات زیادی درباره‌ی دو گوشی وجود دارد که می‌توانیم با استناد به آن‌ها، این دو گوشی پرچم‌دار اقتصادی را مقایسه کنیم.

مقایسه‌ی گوگل پیکسل 5 و سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای ازنظر طراحی

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اف ای / Samsung Galaxy S20 FE
"گوشی

گوگل پیکسل ۵ به نمایشگر ۶ اینچی OLED با وضوح تصویر ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اف ای به نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۵ اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است. هر دو نمایشگر گوشی‌ها طراحی حفره‌ای و حاشیه‌های باریکی دارند. روی صفحه‌نمایش گوشی پیکسل ۵ محافظ گوریلا گلس ۶ و روی صفحه‌نمایش گلکسی اس ۲۰ اف ای ‌نسخه‌ی قدیمی‌تر آن، یعنی گوریلا گلس ۳، دیده می‌شود.

قاب پشتی پیکسل ۵ از جنس آلومینیوم است و نکته‌ی گیج‌کننده درباره‌ی آن برای برخی کاربران، پشتیبانی گوشی پیکسل ۵ از شارژ بی‌سیم است. درواقع، برای استفاده از قاب فلزی و ارائه‌ی امکان شارژ بی‌سیم پیکسل ۵ در قاب پشتی نیز حفره به‌چشم می‌خورد تا سیگنال‌های شارژر بی‌سیم از آن طریق منتقل شوند و فرایند شارژ باتری انجام شود. با وجود ساختار فلزی، گوگل برای خوش‌دستی بیشتر گوشی، پوسته‌ای بسیار نازک از جنس پلاستیک با نام Bio-Resin استفاده کرده است که کل قاب پشتی و حفره شارژ بی‌سیم را پوشش می‌دهد و از لغزندگی گوشی در دست جلوگیری می‌کند. همچنین، ساختار آلومینیومی در زیر آن استقامت زیادی برای دستگاه فراهم خواهد کرد.

در ادامه بخوانید:

درمقابل، قاب گلکسی اس ۲۰ اف ای پلاستیکی و روی فریم آلومینیومی سوار شده است. افرون‌براین، حسگر اثرانگشت پیکسل ۵ از مدل‌های قدیمی است؛ اما گلکسی اس ۲۰ اف ای به حسگر اثرانگشت جدیدتری مجهز شده است که زیر نمایشگر قرار می‌گیرد. درهرصورت، هر دو گوشی ساختار یکپارچه‌ای دارند که باعث شده هر دو آن‌ها گواهی IP68 دریافت کنند. همچنین هر دو گوشی جک هدفون ندارند و از اسپیکر استریو برخوردار هستند.

پیکسل ۵ در رنگ‌های مشکی و سبز روانه‌ی بازار خواهند شد و گلکسی اس ۲۰ اف ای رنگ‌بندی بیشتری دارد و کاربران می‌توانند در رنگ‌های سفید، آبی، نارنجی، سبز و قرمز این گوشی را بخرند.

مقایسه‌ی گوگل پیکسل 5 و سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای ازنظر عملکرد

متأسفانه گوگل برای گوشی پیکسل ۵ از سریع‌ترین پردازنده‌ی موجود در بازار استفاده نکرده و تراشه‌ی اسنپدراگون 765G را به‌عنوان مغز متفکر محصولش در نظر گرفته است. درمقابل، نسخه‌ی 5G گلکسی اس ۲۰ اف ای سامسونگ به تراشه‌ی اسنپدراگون 865 و نسخه‌ی 4G آن به تراشه‌ی Exynos 990 مجهز است. در آزمایش‌هایی که پیش‌تر اجرا شدند، هر دو پردازنده‌ی به‌کاررفته در گلکسی اس ۲۰ اف ای با اختلاف زیادی از اسنپدراگون 765G سریع‌تر بودند.

درزمینه‌ی مقایسه‌ی میزان رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی، هر دو گوشی ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارند؛ ولی گوگل پیکسل ۵ به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LODDR4x و گلکسی اس ۲۰ اف ای رم به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5 مجهز است. در این زمینه، سامسونگ گوی سبقت را از گوگل می‌رباید؛ زیرا گوشی سامسونگ با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی microSD به کاربر امکان می‌دهد ظرفیت ذخیره‌سازی را تا یک ترابایت افزایش دهد؛ اما گوگل پیکسل ۵ مانند همتای آمریکایی خود، یعنی گوشی‌های آیفون، از کارت حافظه‌ی جانبی پشتیبانی نمی‌کند.

مقایسه‌ی گوگل پیکسل 5 و سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای ازنظر شارژدهی باتری

انرژی لازم گوشی پیکسل ۵ را باتری ۴،۰۸۰ میلی‌آمپرساعتی و انرژی لازم گلکسی اس ۲۰ اف ای را باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند. گوگل پیکسل ۵ حالت «حفظ باتری» نسبتا سختگیرانه‌تری دارد که بنابر ادعای گوگل، کاربر می‌تواند با فعال‌کردن آن و توقف برنامه‌های غیرضروری، ۴۸ ساعت به ‌عمر باتری اضافه کند. هنوز امکان اجرای آزمایش برای تأیید یا رد این ادعای گوگل فراهم نیست و در آینده‌ای نزدیک، درباره‌ی این قابلیت می‌توان اطلاع‌رسانی کرد.

گوگل پیکسل ۵ از شارژر سیمی ۱۸ واتی و گلکسی اس ۲۰ اف ای با وجود داشتن شارژر سیمی ۱۵ واتی درون جعبه، از آداپتورهای سریع‌تر ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. درزمینه‌ی شارژر بی‌سیم، گوگل پیکسل از شارژر ۵ تا ۱۲ واتی و گلکسی اس ۲۰ اف ای حداکثر از شارژر ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. هردو گوشی قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم را دراختیار کاربران قرار می‌دهند. با‌ این ‌تفاسیر، می‌توان گفت درزمینه‌ی باتری و شارژدهی تا این لحظه گوشی گلکسی اس ۲۰ اف ای برتر بوده است.

مقایسه‌ی گوگل پیکسل 5 و سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای ازنظر کیفیت دوربین

گوگل پیکسل ۵ / Google Pixel 5

گوشی پیکسل ۵ به دوربین دوگانه مجهز است که ماژول اصلی آن مانند مدل‌های قبلی پیکسل در دو سال گذشته، اندازه‌ی ۱۲٫۲ مگاپیکسلی دارد و ماژولی فوق‌عریض با اندازه‌ی ۱۶ مگاپیکسل آن را همراهی می‌کند. در دوربین گوشی جدید اهالی مانتین‌ویو از حسگر تله‌فوتو خبری نیست؛ حسگری که در سری گوشی‌های پیکسل ۴ شاهدش بودیم. ازنظر نرم‌افزاری نیز، دوربین گوگل پیکسل ۵ قابلیت عکاسی پرتره‌ی گوگل در نور کم با عنوان Night Sight و حالت‌های پویا و ثابت و سینمایی پنینگ دوربین برای فیلم‌برداری را ارائه می‌کند و دوربین سلفی پیکسل ۵ در قاب جلویی حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اف ای / Samsung Galaxy S20 FE

گوشی گلکسی اس ۲۰ اف ای در قاب پشتی خود دوربینی سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی استاندارد و دوربین دوم ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو دیده می‌شود و دوربین سلفی‌اش نیز به حسگر ۳۲ مگاپیکسلی مجهز است. از‌آنجا‌که پیکسل ۵ ساخت شرکت گوگل است، با نسخه‌ی ۱۱ سیستم‌عامل اندروید روانه‌ی بازار خواهد شد و درمقابل، گلکسی اس ۲۰ اف ای با اندروید ۱۰ به‌دست مشتریان می‌رسد و هنوز خبری درباره‌ی زمان دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای این گوشی منتشر نشده است.

مقایسه‌ی گوگل پیکسل 5 و سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای ازنظر قیمت

گوگل پیکسل 5: ۶۲۹ یورو، ۵۹۹ پوند و ۶۹۹ دلار دارد.

نسخه‌ی 5G سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای: ۷۵۹ یورو و ۶۹۹ پوند و ۶۹۹ دلار

نسخه‌ی 4G سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای: ۶۵۹ یورو و ۵۹۹ پوند

درحال‌حاضر، پیش‌سفارش پیکسل ۵ شروع شده است و در ایالات متحده‌ی آمریکا، خریداران می‌توانند به قیمت ۶۹۹ دلار ازطریق Google Store و Google Fi و Verizon و فروشگاه‌های Amazon و Best Buy و Walmart سفارش خریدشان را ثبت کنند. در انگلیس، این گوشی با مبلغ ۵۹۹ پوند و سایر کشورهای اروپایی با قیمت ۶۲۹ یورو آماده‌ی سفارش است. بنابر جدیدترین اطلاعیه‌ی گوگل، ارسال سفارش‌های ثبت‌شده در نیمه‌ی دوم اکتبر آغاز خواهد شد. یکی از نکات مهم پیش‌سفارش این است که خریدار چندین سرویس رایگان دریافت می‌کند. این سرویس‌ها برای پیکسل ۵ سه ماه اشتراک رایگان سرویس استریم بازی گوگل، یعنی Stadia Pro، به ارزش ۳۰ دلار و سه ماه اشتراک حساب YouTube Premium به ارزش ۳۶ دلار و سه ماه اشتراک در سرویس ابری گوگل‌وان با حجم ۱۰۰ گیگابایت به ‌ارزش ۶ دلار را شامل می‌شوند. همچنین خریداران ساکن کشورهای انگلیس، ایرلند، فرانسه و آلمان اگر تا قبل ‌از ۱۹ اکتبر سفارش گوشی را ثبت کنند، هدفون بی‌سیم Bose QC 35 II را به‌رایگان دریافت خواهند کرد.

ناگفته نماند نسخه‌ی 5G گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اف ای در ایالات متحده با قیمت ۶۹۹ دلار و نسخه‌ی اختصاصی شرکت Verizon Wireless به‌نام Galaxy S20 FE 5G UW با قیمت ۷۴۹ دلار دردسترس خریداران است که امکان اتصال به شبکه‌ی 5G با قابلیت باند فوق‌وسیع (Ultra-Wideband) را ارائه می‌کند. نسخه‌ی 5G گوشی سامسونگ در انگلیس با قیمت ۶۹۹ پوند و نسخه‌ی 4G آن با قیمت ۵۹۹ پوند آماده‌ی سفارش است. در سایر کشورهای اروپایی، نسخه‌ی 5G با مبلغ ۷۵۹ یورو و نسخه‌ی 4G با مبلغ ۶۵۹ یورو دردسترس خریداران است.

جمع‌بندی

گوگل پیکسل ۵ / Google Pixel 5

روی کاغذ و براساس مشخصات فنی رسمی، باید گفت گوشی گلکسی اس ۲۰ اف ای در بسیاری از زمینه‌ها گوی رقابت را از گوشی پیکسل ۵ می‌رباید. ازنظر پردازشی، هر دو نسخه‌ی گلکسی اس ۲۰ اف ای (5G و 4G) که به تراشه‌های اسنپدراگون ۸۶۵ و اگزینوس ۹۹۰ مجهز شدند، بسیاری سریع‌تر از تراشه‌ی اسنپدراگون 765G به‌کاررفته در پیکسل ۵ هستند. همان‌طورکه گفته شد، نمایشگر گوشی سامسونگ نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز ارائه می‌کند و برای کاربران علاقه‌مند به اجرای بازی‌های گرافیکی بهترین انتخاب خواهد بود.

ازنظر باتری نیز، گوشی سامسونگ ظرفیت بیشتری دارد؛ البته به‌خاطر بسپارید که این گوشی نمایشگر بزرگ‌تری نیز دارد. بنابراین، حجم بیشتری باتری خیلی نمی‌تواند در رقابت اثرگذار باشد. ناگفته نماند گوگل مدعی شده است که حالت بهینه‌ساز باتری در پیکسل ۵، شارژدهی باتری را به‌طرز شگفت‌انگیزی افزایش می‌دهد. درهرصورت، درباره‌ی این موضوع تا زمان انجام آزمایش عملی نمی‌توان قضاوت قطعی داشت.

در ادامه بخوانید:

تیم طراحی دوربین‌های گوشی‌های گوگل همیشه شگفتانه‌هایی برای کاربران دارند. با این‌ تفاسیر، اگرچه دوربین اصلی پیکسل ۵ مشابه مدل‌های قبلی پیکسل است، احتمال می‌رود بخش اعظمی از قابلیت‌های دوربین در زیرساخت‌های نرم‌افزاری نهفته باشد. دوربین گوشی سامسونگ علاوه‌بر حسگر فوق‌عریض، ماژول تله‌فوتو را نیز دراختیار کاربر قرار می‌دهد و این دو ویژگی سبب پیشی‌گرفتن سامسونگ در بخش دوربین نیز خواهد شد. با‌این‌حال، برای نتیجه‌ی قطعی باید دید گوگل چگونه حسگر فوق‌عریض را به‌کار می‌گیرد و آیا می‌تواند با استفاده از ویژگی Super Res Zoom کمبود لنز تله‌فوتو را جبران کند یا خیر.

گوگل پیکسل ۵ اندروید ۱۱ را سریع‌تر دردسترس کاربران قرار می‌دهد و بر کسی پوشیده نیست که به‌روزرسانی‌های امنیتی و سیستم‌عامل برای سری گوشی‌های پیکسل همواره مطلوب بوده‌اند. سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اف ای احتمالا سه به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید دریافت می‌کند و با نسخه‌ی ۱۰ اندروید به‌دست کاربران می‌رسد. هنوز اطلاعات رسمی از زمان دریافت اندروید ۱۱ برای گوشی سامسونگ منتشر نشده است؛ بنابراین، اگر موضوع دریافت به‌روزرسانی برایتان اهمیت دارد، گوشی پیکسل ۵ می‌تواند با معیارهای شما هم‌خوانی بیشتری داشته باشد.

مقایسه پیکسل 5 گوگل سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای
عرضه
معرفی 30 سپتامبر 2020 23سپتامبر 2020
وضعیت عرضه در آینده نزدیک (15 اکتبر 2020) عرضه در آینده نزدیک (02 اکتبر 2020)
نمایشگر
نوع OLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ Dynamic AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
ابعاد 6.0 اینچ (~85.9% نسبت نمایشگر به بدنه) 6.5 اینچ (~85.7% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل، 19.5:9 (~432 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) 1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~407 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظ کورنینگ گوریلا گلس 6 کورنینگ گوریلا گلس 3
– نمایشگر همیشه روشن – HDR10+ – نرخ بازسازی تصویر 90 هرتز – نمایشگر همیشه روشن (Always On) – HDR10+ – نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
بدنه
ابعاد 144.7 در 70.4 در 8 میلی‌متر 159.8 در 74.5 در 8.4 میلی‌متر
وزن 151 گرم 190 گرم
ساخت جلوی شیشه‌ای (گوریلا گلس 6)، پشت آلومینیومی، فریم آلومینیومی جلوی شیشه‌ای (گوریلا گلس 3)، پشت پلاستیکی، فریم آلومینیومی
گواهی IP68 برای مقاوت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (تا 1.5 متر برای 30 دقیقه) – سامسونگ پی (Visa، مسترکارت گواهی) – سامسونگ پی (Visa، مسترکارت گواهی)- گواهی IP68 برای مقاوت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (تا 1.5 متر برای 30 دقیقه)
سیم‌کارت نانو-سیم and/or eSIM تک سیم‌کارته (نانو-سیم یا eSIM یا هردو) یا دو سیم‌کارته‌ی هیبریدی (نانو-سیم، هم‌زمان یکی فعال (dual stand-by)
پلتفرم
سیستم‌عامل در زمان عرضه اندروید 11

 – اندروید 10 – اندروید 10

– یو آی وان 2.5

تراشه Qualcomm SDM765 Snapdragon 765G (هفت نانومتری)

مدل 5G: کوالکام اسنپدراگون 865 (هفت نانومتر+)

مدل 4G: Exynos 990 (هفت نانومتر+)

پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای (یک هسته‌ی 2.4 گیگاهرتز Kryo 475 Prime و یک هسته‌ی 2.2 گیگاهرتز Kryo 475 Gold و شش هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 475 Silver)

مدل 5G: 8 هسته‌ای (یک هسته‌ی 2.84 گیگاهرتز Kryo 585 و سه هسته‌ی 2.42 گیگاهرتز Kryo 585 و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 585)

مدل 4G: 8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.73 گیگاهرتز Mongoose M5 و دو هسته‌ی 2.50 گیگاهرتز Cortex-A76 و چهار هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55)

پردازنده گرافیکی Adreno 620

مدل 5G: Adreno 650

مدل 4G: Mali-G77 MP11

حافظه
درگاه حافظه خیر microSDXC (استفاده‌ از شیار دوم سیم‌کارت)
حافظه داخلی 128 گیگابایت 8 گیگابایت رم LPDDR4x 128 گیگابایت 6 گیگابایت رم LPDDR5
نوع حافظه UFS 2.1 UFS 2.1
دوربین
اصلی 12.2 مگاپیکسل (لنز واید 27 میلی‌متری، 1/2.55 اینچ سایز حسگر، 1.4 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر، f/1.7) 16 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 107 درجه، 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)  12 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 1/1.76 اینچ سایز حسگر، 1.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/1.8، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر) 12 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 1/1.76 اینچ سایز حسگر، 1.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/1.8، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)8 مگاپیکسل (لنز تله‌فوتو 73 میلی‌متری، 1/4.5 اینچ سایز حسگر، 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.0، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر، زوم اپتیکال سه برابری)12 مگاپیکسل (لنز اولتراواید 13 میلی‌متری با پوشش 123 درجه، 1/3.0 اینچ سایز سایز حسگر، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)
قابلیت‌ها فلش LED، پانوراما، HDR فلش LED، پانوراما، HDR
فیلم‌برداری [email protected]/60fps، [email protected]/60/120/240fps; لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی 8K، 4K، 1080p، لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی
سلفی 8 مگاپیکسل (لنز واید 24 میلی‌متری، 1/4.0 اینچ سایز حسگر، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.0) 32 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 1/2.74 اینچ سایز حسگر، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار، f/2.0)
فیلم‌برداری سلفی [email protected] 4K، 1080p
صدا
جک ۳.۵ میلی‌متری خیر خیر
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 4080 میلی‌آمپر ساعت، باتری غیرقابل تعویض باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت
شارژر – شارژ سریع 18 وات – شارژ معکوس – شارژ بی‌سیم – پاور دلیوری 2.0

 – شارژ سریع 15 وات – شارژ سریع 15 وات- شارژ سریع بی‌سیم 15 وات – شارژ معکوس 4.5 وات – پشتیبانی از USB Power Delivery 3.0

قابلیت‌ها
حسگرها حسگر اثرانگشت (پشت گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج

حسگر اثرانگشت اولتراسونیک (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب‌نما

دستیار صوتی Bixby با پشتیبانی از دستورها صوتی محاوره‌ای

شبکه
فناوری GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G
اتصالات
شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث 5.0، A2DP، LE، aptX HD 5.0، A2DP، LE
GPS بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، QZSS، BDS بله، با GLONASS، BDS، GALILEO ،A-GPS
NFC بله بله
رادیو خیر نامشخص
USB USB Type-C 3.1 USB Type-C 3.1
متفرقه
رنگ‌ها مشکی، سبز سفید، آبی، نارنجی، سبز، قرمز
حدود قیمت در زمان عرضه حدود 630 یورو حدود 630 یورو

دیدگاه شما کاربران تک تایمز درباره‌ی این دو گوشی چیست؟ آیا قاب فلزی و شارژ بی‌سیم پیکسل ۵ مزیت شاخصی به‌شمار می‌رود که رقبا را کنار بزند؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر