حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

دکتر ساینا؛ روانشناس آنلاین همیشه دردسترس شما

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

عوارضی مثل بی‌خوابی، استرس‌هایی با منشأ نامشخص، وسواس و… ازجمله مشکلاتی است که به دلیل تحمل این فشارها ممکن است بروز کنند. مشاوره با روانشناس آگاه و مطلع بهترین راهکاری است که می‌تواند از بروز بیماری‌های مزمن جسمی و روحی پیشگیری کند؛ اما مراجعه به روانشناس در ایران کار ساده‌ای نیست. باورهای غلط باعث می‌شود افراد از ترس برچسب خوردن و قضاوت دیگران، فشارها و مشکلات را به‌تنهایی تحمل کنند؛ اقدام خطرناکی که ممکن است تبعات جبران ناپذیری به‌همراه داشته باشد. در این مطلب، مشاوره تلفنی روانشناسی دکتر ساینا را به‌عنوان راهکار عالی معرفی می‌کنیم که می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.

آیا روانشناس به‌صورت تلفنی می‌تواند راهکارهای مناسبی به افراد ارائه کند؟

سال‌ها است که مشاوره تلفنی به‌عنوان راهکار عملی برای کمک به افراد استفاده می‌شود. این روش درمانی به دلیل اینکه شخص مجبور نیست به مراکز مشاوره مراجعه کند و استرس نشستن مقابل یک روانشناس را متحمل شود، بسیار استفاده می‌شود.

دکتر ساینا با استفاده از تکنولوژی‌های روز این امکان را برای شما فراهم آورده که در هر زمانی و در هر مکانی که راحت هستید، مثل منزل یا محل کار بتوانید بر بستر اینترنت با بهترین روانشناسان مشورت کنید و بدون ترس از قضاوت شدن و برخورد دیگران به کمک متخصص دلسوز راهکاری برای مسائل و مشکلاتی پیدا کنید که گاهی یافتن ریشه آن‌ها برای شما دشوار است.

مشاوره‌های دکتر ساینا به‌صورت تلفنی انجام می‌شود و درعین‌حال شما از بستر اینترنت می‌توانید برای مطرح کردن سؤالات و ارسال فایل‌های سابقه پزشکی خود استفاده کنید. متخصصان برمبنای آموزش‌هایی که دیده‌اند، به‌راحتی با شما ارتباط برقرار و کمک می‌کنند از زاویه جدیدی به مسائل و مشکلات نگاه کنید.

برای حل چه مشکلاتی می‌توان از مشاوره آنلاین استفاده کرد؟

بهترین مشاوران در زمینه‌های مختلفی مثل مشاوره بالینی، کودک، مشاوره خانواده و مشاوره جنسی ازطریق سامانه دکتر ساینا دردسترس شما قرار دارند تا بتوانید هر سؤالی را مطرح کنید.

متخصصان روانشناسی دکتر ساینا همگی از بین بهترین متخصصان انتخاب شده‌اند و عملکرد آن‌ها به‌صورت مستمر مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل شما می‌توانید با خیال راحت به آن‌ها اعتماد کنید و مطمئن باشید با پیروی از دستورالعمل‌های آن‌ها، می‌توانید مشکلات را به‌راحتی حل کنید.

حقیقت این است که سالم‌ترین افراد می‌دانند که گاهی برای حل مشکلات باید کمک گرفت و بسیاری از بیماری‌های جسمانی ریشه روانی دارند؛ بنابراین برای دریافت مشاوره روانشناسی تردید به دل راه نمی‌دهند و از نظرات و مشاوره‌های او استفاده می‌کنند.

خوشبختانه دکتر ساینا این امکان را برای شما فراهم آورده تا به ساده‌ترین شکل ممکن بدون محدودیت با متخصصان در ارتباط باشید.

دکتر ساینا

روانشناسان دکتر ساینا چطور انتخاب می‌شوند؟

انتخاب روانشناس خوب و باتجربه یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین مراحل استفاده از خدمات مشاوره است. اینکه چطور از بین متخصص‌های مختلف موجود کسی را انتخاب کنید که بتواند بهترین راهکار را به شما ارائه کند، همیشه دغدغه بوده است. دکتر ساینا برای این دغدغه شما راهکاری عملی در نظر گرفته تا دیگر استرس انتخاب متخصص مناسب، مانع استفاده شما از خدمات مشاوره نباشد.

سوابق تحصیلی و تجربی مشاوران و روانشناسان دکتر ساینا را کمیته پزشکی بررسی می‌کند و پس مصاحبه و تأیید صلاحیت به جمع متخصصان این مجموعه اضافه می‌شوند.

فعالیت پزشکان به‌صورت سیستمی و مستمر پایش می‌شود و به این ترتیب شما به‌راحتی می‌توانید از کیفیت خدمات ارائه شده اطمینان حاصل کنید.

همچنین درصورتی‌که به هر دلیل از خدمات ارائه شده رضایت نداشتید، می‌توانید تمام وجه مشاوره را دریافت کنید.

دکتر ساینا

چرا انتخاب دکتر ساینا برای شما بهترین گزینه است؟

دکتر ساینا هرآنچه برای مشاوره خوب و اثربخش لازم است، در بستر اینترنت فراهم آورده است. شما به‌راحتی می‌توانید به‌صورت تلفنی با بهترین مشاوران در ارتباط باشید و مدارک پزشکی خود را در قالب فایل و تصویر برای او ارسال کنید.

بیش از یک میلیون مشاوره موفق ثبت‌شده در این سامانه بیانگر اعتماد کاربران به آن است. به‌صورت ۲۴ ساعته و در هر ساعت از شبانه‌روز، حتی در روزهای تعطیل، می‌توانید با چند کلیک به بهترین متخصصان دسترسی داشته باشید.

مشاوره تلفنی به شما این امکان را می‌دهد که بدون اینکه دیگران متوجه شوند، برای مشکلات راه‌حلی پیدا کنید و ضمن ریشه‌یابی آن‌ها برای همیشه از دستشان خلاص شوید.

افرادی که به هر دلیل ازجمله بیماری یا ترس از محیط‌های خارج از منزل قادر نیستند از خانه خارج شوند، دیگر از خدمات مشاوره و روانشناسی محروم نخواهد بود و به‌راحتی می‌توانند ازطریق این سامانه با متخصص در ارتباط باشند.

به سلامت روان خود اهمیت دهید

مراجعه به مشاور نشان‌دهنده این است که شما به سلامت خود و عزیزانتان اهمیت می‌دهید و به فکر راه‌حلی برای زندگی باکیفیت و شاد درکنار عزیزانتان هستید. عدم مراجعه به متخصص گاهی تبعات خطرناکی به‌همراه دارد و فرد زمانی متوجه مشکل می‌شود که حل آن نیازمند صرف وقت و هزینه بسیار است.

دکتر ساینا سامانه مشاوره آنلاین است که خدمات مشاوره را به‌صورت تلفنی و بر بستر اینترنت دراختیار شما قرار داده است. به کمک این سامانه می‌توانید از خدمات بهترین متخصصان مشاوره بالینی، ازدواج، خانواده، کودک، جنسی و سایر تخصص‌های روانشناسی استفاده کنید. فقط کافی است متخصص دلخواه خود را از بین متخصصان مختلفی انتخاب کنید که همگی تأیید صلاحیت شده‌اند، هزینه جلسه را به‌صورت آنلاین پرداخت کنید و در زمان دلخواه خودتان و هر مکانی که دوست داشتید با روانشناس مشورت کنید.

همین الان در سایت دکتر ساینا ثبت‌نام یا اپلیکیشن این سامانه را دانلود کنید و نخستین جلسه مشاوره آنلاین خود را دریافت کنید. دیگر هیچ بهانه‌ای برای بی‌توجهی به سلامتی خودتان ندارید. خانه‌دار هستید یا شاغل، فرقی نمی‌کند. شما بدون محدودیت زمانی می‌توانید هرجا که راحت هستید با مشاور خود در ارتباط باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر