حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هندزفری بی‌سیم هوآوی FreeBuds Pro ؛ طراحی خاص و کیفیت بالای صدا در یک قاب

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هندزفری بی‌سیم هوآوی FreeBuds Pro محصول جدید و جذابی است که می‌توان آن را تعریفی دوباره از این رده از محصولات دانست. در این نوشتار به سراغ معرفی ویژگی‌های جالب توجه آن خواهیم رفت.

هوآوی FreeBuds Pro

تعریفی دوباره از قابلیت حذف نویز

استفاده از انواع فناوری‌های حذف نویز در دو سال گذشته بسیار رواج یافته است؛ در این میان، هوآوی FreeBuds Pro نیز از یک فناوری اختصاصی و مدرن برای این کار استفاده می‌کند که می‌تواند تعریفی جدید از سامانه حذف نویز تلقی شود. این محصول به فناوری حذف نویز ترکیبی فعال مجهز شده است. این فناوری ابتکاری و البته منحصر‌به‌فرد را می‌توان اولین سیستم حذف نویز (Noise Canceling) دینامیکی هوشمند در جهان دانست.

این سیستم که مجهز به فناوری Hybrid Active Noise Cancellation است، با استفاده از میکروفون‌هایی که به سمت داخل و بیرون تعبیه شده‌اند، نویزهای مختلف را تشخیص داده و به کمک درایورهای دینامیکی، صدایی عاری از نویز را تولید خواهند کرد. هوآوی FreeBuds Pro با قدرت حذف نویز تا 40 دسی بل، صدایی خالص و عاری از هر صدای اضافه ارائه می‌دهد.

هوآوی FreeBuds Pro

سیستم پویای حذف نویز هوشمند (Intelligent Dynamic ANC) این هندزفری با قابلیت تشخیص صدای پیرامون، به صورت خودکار نویز را کاهش داده و به بهترین حالت ممکن تغییر می‌دهد؛ بدین ترتیب بهترین تجربه شنوایی را در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. برای این منظور چند سناریو تعریف شده است.

حالت نخست، Ultra Mode نام دارد. این سناریو برای محیط‌های بسیار شلوغ طراحی شده و با فعال شدن آن، بدون دریافت صدای اضافی محیط، از موسیقی در گوش‌های خود لذت خواهید برد. سناریوی دوم Cozy Mode است. این سناریو برای محیط‌هایی مانند محل کار، صدای حاصل از تایپ با صفحه کلید کامپیوتر، مکالمات اطرافیان و مواردی از این دست طراحی شده است. سومین سناریو نیز General Mode نام دارد که برای حذف نویزهای محیط اجتماعی از جمله کافه و رستوران‌ها، خیابان و… کارکرد دارد.

با فناوری Voice Mode نیازی به بیرون آوردن گوشی‌ها نیست

هندزفری هوآوی FreeBuds Pro دارای فناوری Voice Mode 2 است؛ این فناوری با هدف ارتباط با محیط اطراف، بدون خارج کردن گوشی‌ها طراحی شده و با برجسته ساختن صدای انسان‌ها، نویزهای پیرامون را کاهش می‌دهد. در نتیجه هنگام صحبت با دوستان و اطرافیان صدای آنها را به صورت شفاف و دقیق می‌شنوید.

ارتباط قدرتمند با تکیه بر دو آنتن

FreeBuds Pro برای ارتباط بدون سیم از بلوتوث بهره گرفته و برای بهترین کیفیت اتصال، از طراحی دوگانه آنتن استفاده می‌کند. این محصول هوآوی، با استفاده از دو آنتن پوشش سیگنال گسترده‌ای را ارائه می‌دهد؛ حتی در صورتی که منبع دریافت اطلاعات در کیف یا جیب‌ باشد.

هوآوی FreeBuds Pro

حذف صدای باد

هواوی  FreeBuds Proطراحی ارگونومیک و زیبایی دارد. هواوی در این محصول با ساختار ظریف خود، طراحی مکانیکی سیالات را نیز در نظر گرفته و صدای باد ایجاد شده هنگام پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری و اصطکاک هوا توسط این طراحی از بین می‌رود؛ در نتیجه خبری از شنیده شدن صدای باد نیست.

درایوهای قدرتمند با باس غنی و تنظیم فرکانس‌های صوتی

هواوی FreeBuds Pro از دو درایو دینامیکی قدرتمند بهره می‌برد که صدای «باس» (Bass) غنی و قدرتمند را به ارمغان می‌آورند. میکروفون‌های داخلی همواره بر تغییرات سیگنال به صورت لحظه‌ای نظارت کرده و با تنظیم فوری اکولایزر، صدا و میزان آن را متعادل نگه می‌دارند.

در نهایت باید گفت که Huawei FreeBuds Pro انتخابی مناسب برای افرادی است که غیر از  طراحی چشم‌نواز محصول، به ویژگی‌های فنی و کیفیت صوتی نیز اهمیت زیادی می‌دهند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر