حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

کاهش قیمت ایرپادهای اپل در آمازون

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که وب‌سایت آمازون ایرپاد های اپل را به همراه قاب شارژ بی‌سیم آن‌ها با تخفیفی 48 دلاری ب قیمت 151 دلار به فروش می‌رساند.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  engadget، اگر این روزها به دنبال خرید ایرپادهای اپل با قابل شارژ بی‌سیم هستید و نمی‌توانید تا تعطیلات سال میلادی و تخفیف‌های آن زمان صبر کنید شانس این را دارید که هم‌اکنون این دستگاه جانبی را با قیمت 151 دلار از آمازون بخرید.
 
در حال حاضر این ست در وب‌سایت اپل به قیمت 199 دلار فروخته می‌شود و با خرید آن از آمازون 48 دلار تخفیف می‌گیرید. البته قیمت ایرپادهای اپل در گذشته در وب‌سایت آمازون به 140 دلار نیز رسیده بود اما فعلا این پایین‌ترین قیمتی است که این سازه از ماه اوت تاکنون تجربه کرده است.
 
 
 
اپل این مدل از ایرپادها را در سال 2019 به‌عنوان نسخه جدید اولین ایربادهای بی‌سیم خود عرضه کرد. تفاوت اصلی میان این دو قاب آن‌ها است که دارای ویژگی‌های شارژ بی‌سیم است و شما تنها می‌بایست آن را روی پد بی‌سیم سازگار با فناوری Qi قرار بدهید.
 
علاوه بر این در تست‌های این ایربادها مشخص شد که این مدل جدید نسبت به مدل قبلی با دستگاه‌های iOS سریع‌تر جفت می‌شود و تغییر اتصال بلوتوث بین دستگاه‌های مختلف در این نسخه جدید به دلیل برخورداری از چیپست بی‌سیم H1 بهتر است. همچنین صحبت کردن با سیری روی این مدل بسیار آسان‌تر است و مدت‌زمان بیشتری از آن می‌توان برای مکالمات استفاده کرد.
 
این ایرپادها در بررسی‌های وب‌سایت engadget نمره 84 را کسب کرده است. کیفیت صدای این نسخه نسبت به نسخه قبلی بهبود چندانی نداشت است و همی موجب شده تا برخی از افراد به سراغ ایرپاد پرو بروند. چراکه کیفیت صدای ایرپاد پرو نسبت به این دو نسخه بسیار بهتر است.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر