بهترین هدفون های ورزشی بی سیم و مخصوص دویدن

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

موسیقی هیجان بیشتری برای انجام حرکات ورزشی به‌ارمغان می‌آورد و به‌نوعی جنبه‌ی انگیزشی دارد. هدفون‌ها بهترین ابراز هستند تا افراد حین ورزش، بدون مزاحمت صدای محیط به موسیقی دلخواهشان گوش دهند. در کاربردهای ورزشی، هدفون‌های بی‌سیم محبوبیت بیشتری دارند و بهترینشان با داشتن طراحی راحت و متناسب با اندازه‌ی گوش، صدای باکیفیت‌تری پخش می‌کنند. علاوه‌بر پخش موسیقی، با داشتن هدفون‌های بی‌سیم دیگر به بیرون‌آوردن گوشی برای پاسخ به تماس‌ها نیازی نیست.


هدفون‌های ورزشی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

هدفون‌های ورزشی به‌دلیل ماهیت کاربرد خود عموما بی‌سیم هستند تا در فعالیت‌های ورزشی دست‌وپاگیر نباشند و کار با آن‌ها راحت‌تر باشد. با اینکه محصولات زیادی با فرم‌فاکتور روی گوش و درون گوش برای ورزشکاران عرضه شده است، در این مقاله، تنها انواع درون گوش (ایرفون) را معرفی کرده‌ایم. این دسته از محصولات باتوجه‌به زبان طراحی خود حتی در سنگین‌ترین حرکات ورزشی نیز از گوش خارج نمی‌شوند و به‌صورت کلی درمقایسه‌با ‌همتایان بزرگ‌تر دور گوشی بیشتر پیشنهاد می‌شوند.

عمر و زمان موردنیاز برای شارژ باتری آن‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است تا خللی در روند پخش موسیقی حتی در بازه‌های زمانی طولانی نیز وارد نشود. از دیگر ویژگی‌های این دسته از هدفون‌ها می‌توان به مقاومت دربرابر پاشش آب (ورزش در باران) و تعریق اشاره کرد تا دربرابر عوامل خارجی دچار خوردگی و خرابی نشوند و بادوام باشند.

مقاله‌ی مرتبط:

در هدفون‌های ورزشی، پخش باکیفیت صدا و بیس مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا هیجان بیشتری به کاربران القا شود. به‌همین‌دلیل، این دسته از هدفون‌ها عموما برای عاشقان حرفه‌ای موسیقی توصیه نمی‌شود.

درادامه، بهترین هدفون‌های ورزشی را معرفی می‌کنیم. این هدفون‌ها از ویژگی‌های مذکور برخوردار هستند و به‌ترتیب از قیمت بیشتر به قیمت کمتر معرفی شده‌اند. در نظر داشته باشید قیمت‌های ذکرشده باتوجه‌به ارزان‌ترین نمونه‌ی موجود در فروشگاه‌های آنلاین کشور است. درپایان نیز، فهرستی از قیمت‌ هدفون‌های معرفی‌شده آمده است.


ایرپاد پرو

هدفون ایرپاد پرو

حدود ۵ میلیون تومان

عمر باتری حدود ۵ ساعت 

ایرپادز پرو اپل با درنظرگرفتن طراحی مدرن و کاربردی‌ و ویژگی ضدآب و ضدتعریق، از هدفون‌های بی‌سیم برتر حال حاضر به‌شمار می‌روند که برای فعالیت‌های ورزشی نیز گزینه‌ی بسیار مطلوبی هستند. این ایرفون‌ها به‌لطف قابلیت حذف نویز صدای ناخواسته‌ی محیط را حذف می‌کنند و نباید از توانایی رضایت‌بخش ایرپادز پرو در پخش موسیقی نیز غافل شد. ویژگی‌های مذکور ایرپادز پرو را به یکی از ایرفون‌های برتر حال حاضر جهان تبدیل می‌کند که برای کاربری‌های مختلف حتی ورزش نیز بسیار مناسب است.

بیتز پاوربیتز پرو

بیتز پاوربیتز پرو

حدود ۴ میلیون تومان

عمر باتری ۹ ساعت 

مهم‌ترین مشخصه‌ی بیتز پاوربیتز پرو تجهیز آن به تراشه‌ی H1 اپل برای اتصال بی‌سیم است تا با محصولی نزدیک با ایرپادز پرو مواجه باشیم؛ اما در نظر داشته باشید باتری هدفون‌های بیتز عمر بیشتری دارند و تا ۹ ساعت می‌توانند بی‌وقفه موسیقی پخش کنند. امکان کنترل پخش موسیقی و پاسخ به تماس‌ها از هر دو گوشی وجود دارد. بیتز پاوربیتز ضدآب و ضدتعریق است و به‌لطف طراحی پیشرفته‌ی خود هنگام فعالیت‌های سنگین ورزشی، در گوش تکان نمی‌خورد.

Bose SoundSport Free

Bose SoundSport Free

حدود ۴ میلیون تومان

عمر باتری حدود ۵ ساعت 

هدفون بی‌سیم SoundSport محصول شرکت بوز یکی از محصولات برتر موجود برای ورزش‌کاران است. عمر باتری ۵ ساعته و فناوری پیشرفته و درایور‌های بسیار باکیفیت شرکت بوز هدفون‌ یادشده را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای ورزش‌کاران تبدیل می‌کند. 

Jabra Elite Active 65t

هدفون جبرا elite active 65t

حدود ۳/۸ میلیون تومان

عمر باتری حدود ۵ ساعت 

از دیگر هدفون‌های رده‌بالا و کاربردی برای ورزش می‌توان به ایرفون‌های بی‌سیم Elite Active 65t شرکت جبرا اشاره کرد. این هدفون‌ها کیفیت صدای عالی دارند و به حسگر شتاب‌سنج برای دویدن مجهز هستند. مقاومت دربرابر آب و ارگونومی مناسب این ایرفون را به گزینه‌ای جذاب تبدیل کرده است. 

Jabra Elite Sport True Wireless Earbuds

هدفون جبرا Elite Sport True

حدود ۳/۴ میلیون تومان

عمر باتری حدود ۴/۵ ساعت 

جبرا نامی آشنا در دنیای ایرفون و هدفون است که محصولات جذابی برای ورزش‌کاران دارد. هدفون Elite Sport True محصول دیگری از جبرا است که با طراحی راحت و قرارگیری در داخل گوش، یکی از هدفون‌های ورزشی برتر به‌شمار می‌رود. کیفیت پخش صدای این هدفون‌ها عالی هستند و باتری آن‌ها تا ۴/۵ ساعت شارژ نگه می‌دارد که البته به‌لطف بسته‌ی شارژ همراه کیس ایرفون‌ها، شارژدهی به ۱۳/۵ ساعت افزایش می‌یابد.

Sennheiser CX Sport

هدفون بی‌سیم سنهایزر مدل CX Sport

حدود ۳/۳ میلیون تومان

عمر باتری حدود ۶ ساعت 

هدفون بی‌سیم سنهایزر CX Sport بهترین محصول این غول دنیای تجهیزات صوتی برای ورزش‌کاران است. طراحی عالی هدفون از افتادن آن حتی در تحرک زیاد نیز جلوگیری می‌کند. افزون‌براین، باید به کیفیت عالی صدای خروجی این هدفون اشاره کرد؛ بخشی که تخصص سنهایزر به‌شمار می‌رود.

JBL Reflect Flow

هدفون‌های Reflect Flow JBL

حدود ۳/۱ میلیون تومان

عمر باتری حدود ۱۰ ساعت

Reflect Flow جی‌بی‌ال از هدفون‌های قدرتمند ورزشی هستند که قابلیت‌های زیادی به‌همراه دارند. کیفیت عالی صدا و بیس مناسب و مقاومت دربرابر نفوذ پاشش آب، تنها بخشی از ویژگی‌های این ایرفون‌های بی‌سیم به‌شمار می‌روند. البته نباید از عمر باتری ۱۰ ساعته‌ی ایرفون جی‌بی‌ال غافل شد که یکی دیگر از قوت‌های آن دربرابر سایر محصولات به‌شمار می‌رود.

Beats Powerbeats 3

هدفون Beats Powerbeats

حدود ۳ میلیون تومان

عمر باتری حدود ۱۲ ساعت 

Beats Powerbeats از محبوب‌ترین هدفون‌های ورزشی جهان به‌شمار می‌ورند که به‌لطف طراحی مناسب و قلاب موجود، افتادن هدفون از گوش هنگام ورزشی به اتفاقی نادر تبدیل شده است. کیفیت ساخت مطلوب، عمر باتری فوق‌العاده، صدای خروجی عالی و طراحی مناسب پاوربیتز را به محصولی ایدئال برای ورزش‌کاران تبدیل کرده است.

Bose SoundSport

Bose SoundSport

حدود ۲/۸ میلیون تومان

عمر باتری حدود ۶ ساعت

بوز SoundSport در‌مقایسه‌با هدفون Bose SoundSport Free که پیش‌تر معرفی کردیم، از اتصال سیمی گوشی‌های ایرفون‌ها به یکدیگر بهره می‌برند که همین امر به کاهش قیمت آن منجر شده است. بااین‌حال، کیفیت صدای مشابه با برادر گران‌تر بوز سانداسپرت را به هدفونی با ارزش خرید فراوان تبدیل می‌کند. باتوجه‌به ضدتعریق‌بودن و ارگونومی مناسب گوشی‌ها، Bose SoundSport از هدفون‌های برتر موجود برای ورزش‌ به‌شمار می‌روند.

 Sony WF-SP700N

هدفون  Sony WF-SP700N

حدود ۲ میلیون تومان

عمر باتری حدود ۴ ساعت 

WF-SP700N یکی از هدفون‌های توگوشی بی‌سیم جدید سونی است. در طراحی این هدفون‌ها، روی هر گوشی‌ قلاب پلاستیکی قرار داده شده تا در انجام فعالیت‌های ورزشی از گوش خارج نشوند. همچنین، ایرفون WF-SP700N به ویژگی حذف نویز مجهز هستند تا با حذف نویز محیط لذت موسیقی به‌شکل چشمگیری افزایش یابد.

Audio technica ATH-SPORT70BT

هدفون audio technica ATH-SPORT70BT

حدود ۲ میلیون تومان

عمر باتری حدود ۶ ساعت 

هدفون توگوشی و بی‌سیمی آدیو تکنیکا مدل ATH-SPORT70BT از فناوری بلوتوث بهره‌ می‌برد که آزادی‌عمل بیشتری در فعالیت‌های ورزشی فراهم می‌کند. ناگفته نماند وجود روکش کربنی روی درایورهای قدرتمند هدفون‌، استحکام بیشتری به این هدفون‌ها می‌بخشد. همچنین، در نظر داشته باشید ATH-SPORT70BT ضدآب و شست‌وشوشدنی هستند.

1more Stylish True Wireless

هدفون وان مور Stylish True Wireless

حدود ۱/۷ میلیون تومان

عمر باتری حدود ۶/۵ ساعت 

هدفون‌ Stylish True Wireless بهترین محصول بی‌سیم وان‌مور است. اگر با دنیای هدفون‌ها آشنا باشید، قطعا نام برند وان‌مور را شنیده‌اید؛ برندی که محصولاتی بسیار باکیفیت و البته مقرون‌به‌صرفه‌ای تولید می‌کند و ارزش خرید بسیاری دارند. این هدفون درکنار کیفیت بسیار مطلوب صدای خروجی، عمر باتری ۶/۵ ساعت دارد و وجود قلاب نگه‌دارنده‌ی توگوشی کمک زیادی به استحکام آن‌ها حتی در فعالیت‌های سنگین ورزشی می‌کند.

JBL Endurance Jump / sprint

هدفون Endurance سری Jump و sprint جی‌بی‌ال

حدود ۱/۴ میلیون تومان

عمر باتری حدود ۸ ساعت

هدفون Endurance سری Jump و sprint جی‌بی‌ال از بهترین محصولات موجود برای ورزش‌کاران محسوب می‌شوند و به‌لطف برخورداری از استاندارد IPX7 دربرابر آب و تعریق نیز مقاوم هستند. عمر باتری ۸ ساعته برای بسیاری از کاربران کافی خواهد بود و البته پس از شارژ ۱۰ دقیقه‌ای نیز، انرژی موردنیاز برای یک‌ ساعت کار فراهم می‌شود.

Audio technica ATH-SPORT50BT

هدفون آدیتو تکنیکا مدل ATH-SPORT50BT

حدود ۱/۳ میلیون تومان

عمر باتری حدود ۶ ساعت

از دیگر هدفون‌های مناسب ورزشی برند آدیتو تکنیکا باید به ATH-SPORT50BT اشاره کرد. آدیو تکنیکا از تولید‌کنندگان مطرح هدفون و ایرفون است و ATH-SPORT50BT نیز کیفیت صدای خروجی بسیار خوبی دارد. طراحی ارگونومی و عمر باتری‌ ۶ ساعت از دیگر مشخصه‌های این هدفون به‌شمار می‌رود.

Anker Soundcore Spirit X

 هدفون Anker Soundcore Spirit X

حدود ۱/۱ میلیون تومان

عمر باتری حدود ۱۲ ساعت

از دیگر هدفون‌های ورزشی برتر می‌توان به هدفون بی‌سیم Spirit X برند انکر اشاره کرد. این هدفون‌ها کیفیت‌ صدای بسیار خوبی ارائه می‌دهند و با قابلیت حذف نویز، انتقال صدای محیط را به حداقل می‌رسانند. هدفون‌های Spirit X با طراحی مناسب و قلاب‌های منعطف، به‌خوبی در گوش قرار می‌گیرند تا برای فعالیت‌های ورزشی مناسب باشند.

Jabra Sport Pace

هدفون‌های وایرلس Sport Pace جبرا

حدود ۱ میلیون تومان

عمر باتری حدود ۵ ساعت

هدفون‌های وایرلس Sport Pace جبرا کیفیت صدای مطلوبی دارد. ۵ ساعت عمر باتری درکنار پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (یک ساعت استفاده با ۱۵ دقیقه شارژ) نیاز‌های کاربران در این زمینه را تا حد زیادی تأمین می‌کند. طراحی مناسب با قلاب‌های پشت گوش درکنار وزن ۱۶ گرمی، جبرا Sport Pace را به گزینه‌ی هوشمندانه‌ای برای دویدن و انجام حرکات ورزشی تبدیل کرده است.

Anker Sound core Spirit Pro

هدفون بلوتوثی Sound core Spirit Pro

حدود ۹۰۰ هزار تومان

عمر باتری حدود ۱۰ ساعت

ایرفون بی‌سیم Sound core Spirit Pro از دیگر محصولات جذاب انکر است. محصول یادشده با داشتن وزن کم و طراحی مناسب قلاب‌ها گزینه‌ی بسیار مطلوبی برای ورزش‌ به‌شمار می‌رود. هدفون‌های Sound core Spirit Pro دربرابر رطوبت و عرق مقاوم هستند.

1more IBFree Sport

هدفون بی‌سیم وان‌مور مدل IBFree Sport

حدود ۷۰۰ هزار تومان

عمر باتری حدود ۸ ساعت 

IBFree Sport وزن سبک و کیفیت صدای خوبی دارد. هدفون یادشده با بلوتوث به گوشی متصل می‌شود و برای تنظیم صدا و کنترل مکالمه روی سیم گردنی آن دکمه قرار داده شده است.

Xiaomi Sport Youth Edition

هدفون بی‌سیم بلوتوثی شیائومی مدل Sport Youth Edition

حدود ۵۰۰ هزار تومان

عمر باتری حدود ۱۱ ساعت 

هدفون بی‌سیم بلوتوثی شیائومی مدل Sport Youth Edition با داشتن رابط بلوتوثی، یکی دیگر از هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه و جذاب ورزشی به‌شمار می‌رود که از هدفون‌های قبلی قیمت ارزان‌تری دارد. وزن سبک و ویژگی‌های ضدآب و ضدتعریق، این هدفون را برای فعالیت‌های ورزشی به گزینه‌ی مناسبی تبدیل کرده است.

Baseus ENCOK S17

ایرفون باسئوس مدل ENCOK S17

حدود ۴۰۰ هزار تومان

عمر باتری حدود ۵ تا ۷ ساعت پخش موسیقی 

اگر به‌دنبال ارزان‌ترین هدفون بی‌سیم مناسب برای فعالیت‌های ورزشی و دویدن هستید، ایرفون باسئوس ENCOK S17 از نمونه‌های برتر موجود در بازار کشورمان است. همچنین، باتری ENCOK S17 انرژی لازم برای حداقل ۵ ساعت کار را فراهم می‌کند. این مدل ارزان‌ترین هدفون معرفی‌شده در این مقاله است.


دیدگاه شما درباره‌ی محصولات معرفی‌شده چیست؟ 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر