فروش انواع هدفون و اسپیکر اورجینال در فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سؤال این است که چطور می‌توان به بهترین کیفیت هنر خارق‌العاده موسیقی دست پیدا کرد و لذت برد؟ مسلما انتخاب نوع و سبک درست موسیقی و همگام با سلیقه کاربر اولین مرحله برای لذت بردن از موسیقی است؛ اما پخش‌کننده و وسیله‌ای که آن را به گوش شما می‌رساند، بخش اعظمی از این وظیفه را به دوش می‌کشد. برترین قطعات کلاسیک جهان نیز در هدفون یا اسپیکر بی‌کیفیت تبدیل به قطعاتی معمولی با تنظیمی افتضاح خواهند شد.

برای حل این مشکل، تنها راه چاره رفتن به‌سراغ محصولات باکیفیت و اورجینال و با پس‌زمینه توسعه‌ای قوی است. برندهای معتبر جهانی بیش از صد سال است که به مشکل شما فکر می‌کنند و هرروز برای بهبود کیفیت قطعه‌ایتلاش می‌کنند که به گوش شما خواهد رسید. شاید باورش کمی سخت باشد؛ اما تولیدکنندگان معتبر محصولات صوتی حدود ۵۰ درصد بودجه سالانه خود را در قسمت تحقیق‌وتوسعه هزینه می‌کنند و این موضوع در طول سالیان متمادی باعث شده است که کیفیت صدای تولیدی محصولات این تولیدکنندگان تفاوت زیادی با محصولات ارزان‌قیمت‌تر بازار داشته باشد.

هدفون یا اسپیکر؛ مسئله این است

اسپیکرهای خانگی باکیفیت و جذاب و با طراحی‌های جالب و متفاوتی در بازار وجود دارند که می‌توانند کاملا تمام نیازهای صوتی شما را در منزل برآورده کنند؛ اما بازهم کیفیت آن‌ها از هدفون خوب کمتر است. امروزه، هدفون‌ها با پشتیبانی از محدوده فرکانسی گسترده و کیفیت تولید بالا و پخش جزئی‌ترین نت‌ها به انتخاب اول عاشقان موسیقی و حتی تنظیم‌کنندگان قطعات موسیقی تبدیل شده است. این بدین‌معنی است که سرعت پیشرفت در زمینه هدفون سریع‌تر از بلندگوها بوده است که حتی از اسپیکرهای مانیتورینگ نیز کیفیت بیشتری دراختیار تولیدکنندگان و تنظیم‌کنندگان موسیقی میگذارد. براساس طراحی،‌ هدفون‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند: روی گوش (On-ears) و دور گوش (Over-ears).

tehranspeaker-1

ON-EARS (روی گوش)

وزن هدفون‌های روی ‌گوشی از هدفون‌های دور‌گوش سبک‌تر است. همچنین، اندازه این هدفون‌ها خیلی بزرگ‌تر از ایرفون است که همین امر شانس داشتن درایور بزرگ‌تری را به آن‌ها  می‌دهد. درنتیجه داشتن درایور بزرگ‌تر، هدفون شما از دامنه وسیع‌تری از فرکانس‌ها پشتیبانی و صدای بهتر و باکیفیت‌تری تولید می‌کند. قابل‌حمل‌بودن و کیفیت چشمگیر آهنگ و وزن سبک هدفون‌های روی ‌گوشی را به نمونه متعادل‌تر هدفون و ایرفون تبدیل کرده است. ناگفته نماند برای قابلیت حمل بهتر، بعضی از هدفون‌های روی‌گوش قابل تاشدن هم هستند.

OVER-EARS (دور گوشی)

به زبان ساده، هدفون‌های دور‌گوشی درواقع دور گوش قرار می‌گیرند! طراحی گوشی‌های این هدفون به‌‌گونه‌ای است که کاملا گوش را می‌پوشاند. همین امر سبب می‌شود صداهای مزاحم محیط اطراف به مقدار زیادی کاهش یابد. هدفون‌های دور‌گوشی ازلحاظ اندازه، بزرگ‌ترین مدل محسوب می‌شوند. آن‌ها درایورهای بزرگی هم دارند که اندازه‌اش معمولا از ۲۵میلی‌متر تا ۵۰ میلی‌متر متغییر است. درایورهای بزرگ کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای به این هدفون‌ها می‌بخشند؛ به‌طوری‌که می‌توان طوری تنظیمشان کرد که به خروجی دلخواه ما برسند.

تهران اسپیکر در سال ۱۳۹۳ با هدف عرضه محصولات اصلی و باکیفیت راه‌اندازی شد. از ابتدای راه همواره کوشیده‌ایم تا با راهنمایی و مشاوره غیرمغرضانه و رساندن محصولات اصلی و باکیفیت به‌دست مصرف‌کنندگان و پشتیبانی بعد از خرید مطلوب، جامعه‌ای از مشتریان و کاربران وفادار برای خود تدارک ببینیم؛ زیرا باور داریم کیفیت محصول عرضه‌شده و پشتیبانی بعد از فروش آن، اولین و مهم‌ترین اصل برای حفظ و نگه‌داری مشتری است.

با مراجعه به وب‌سایت Tehranspeaker.com می‌توانید با استفاده از امکانات گسترده آن به بررسی و مقایسه و کسب اطلاعات درمورد محصولات صوتی به‌روز مانند اسپیکرها و هدفون‌ها و لوازم الکترونیک متنوع دیگر بپردازید. کارشناسان فروش ما نیز ۷ روز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب به‌صورت تلفنی و اینترنتی آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما را خواهند داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر