در دهمین سالگرد تولدش، اینستاگرام به شما هدیه می‌دهد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

این روزها سالگرد ده‌ سالگی اینستاگرام است به همین مناسبت اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو شرکت فیس‌بوک قصد دارد کاربران را با هدیه‌ای نوستالژیک غافلگیر کند.

اگر اپلیکیشن اینستاگرام شما به‌روز باشد و وارد بخش تنظیمات شوید، با پایین کشیدن صفحه متوجه اتفاقی غیرمعمول می‌شود، تعدادی ایموجی که به هدیه‌ای مخفی اشاره می‌کنند. اگر به پایین کشیدن صفحه ادامه دهید وارد منو‌ای مخفی از اینستاگرام می‌گردید که به شما امکان انتخاب ایکون‌های متفاوت از اپلیکیشن را می‌دهد.

در میان ایکون‌های موجود می‌توان تصور دوربین پولارویدی را مشاهده کنید که یادآور سال‌های اول زندگی اینستاگرام است. در بالای صفحه مخفی یادشده پاراگرافی وجود دارد که حاوی این متن است:

در سالروز تولدمان، این ماه شما را دعوت می‌کنیم تا آیکون موردعلاقه خود را از نمونه‌های موجود زیر انتخاب کنید. از شما به خاطر حضور به‌عنوان بخشی از داستان ما و استفاده از اینستاگرام برای اشتراک‌گذاری سپاس گذاریم.

زمانی که شما یکی از ایکون‌ها را انتخاب کنید، این آیکون در صفحه اپلیکیشن‌های گوشی شما با نمونه امروزی جابجا می‌گردد. اینکه در حدود ۵ سال از یک آیکون پر از جزئیات به یک آیکون امروزی و ساده رسیده‌ایم بسیار جالب است. زمانی نه چندان دور به جای آیکون‌های ساده امروزی، نمونه‌های با جزئیات وسواس گونه معمول و مقبول بودند.

هنوز مشخص نیست که  گزینه انتخاب ایکون دلخواه اینستاگرام بیش از یک ماه باقی خواهند ماند یا خیر، پس تا زمان هست سری به این هدیه جالب بزنید.

در وبلاگ رسمی اینستاگرام، ادام ماسری (Adam Mosseri) رئیس این اپلیکیشن قول داده است که در ماه‌های پیش رو «تغییرات عظیم» و «بهبودسازی‌های بزرگ در بخش ارسال پیام» صورت گیرد. او همچنین متن زیر را در رابطه با آینده اینستاگرام منتشر کرده است:

ما در تلاش هستیم تا راه‌هایی برای سرعت بخشیدن به کسب درآمد افراد خلاق و کمک به کسب‌وکارهای کوچک ایجاد کنیم. در تمام این تغییرات، جامعه کاربری ما به‌عنوان قلب اینستاگرام باقی خواهد ماند. ما تمام تمرکز خود را به‌کار می‌گیریم تا افراد در امنیت باقی بمانند و با ساخت قابلیت‌هایی جدید به مبارزه با زورگویی، افزایش مساوات و ادامه رویکرد بی‌طرفانه می‌پردازیم و به افراد کمک می‌کنیم تا از طرف ما حس حمایت را درک کنند.

دریافت و یا به‌روزرسانی اینستاگرام برای کاربران اندروید از گوگل پلی استور و برای کاربران iOS از اپ استور اپل امکان‌پذیر است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر