حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شکستگی قاب تبلت Surface Duo در نزدیکی پورت شارژ خبرساز شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – بسیاری از کاربران تبلت Surface Duo از ایجاد شکستگی در نزدیکی پورت شارژ گله مند شده اند. ظاهرا دلیل این شکستگی، استفاده از قاب پلاستیکی برای این دستگاه گران قیمت است.

پس از رونمایی از تبلت تاشوی Surface Duo توسط کمپانی بزرگ مایکروسافت، توییت های متعددی در تعریف از ضخامت کم این دستگاه منتشر شد. حتی پس از اتمام رونمایی، مایکروسافت تصمیم گرفت تا نهایت سعی خود در کاهش ضخامت این محصول را به کار گیرد و سرفیس دو را به یکی از باریک ترین وسایل هوشمند تبدیل کند. با این حال، به نظر می رسد که این مزیت با گذشت زمان، ارزش خود را از دست داده است.

با توجه به اخبار و گزارش های جدید، کاربران تبلت Surface Duo به تازگی متوجه وجود یک شکاف در قاب پلاستیکی، در نزدیکی پورت شارژ این دستگاه شده اند. البته جای تاسف دارد که یک تبلت 1400 دلاری دارای قاب پلاستیکی است. به هر حال، گفته شده که این شکاف ها در حین تلاش برای وصل کردن شارژر به وجود آمده اند. برخی کاربران نیز بر این باورند که قاب پلاستیکی زمانی شکسته است که دستگاه در جیب آن ها قرار داشته است. تا کنون هیچ شکایتی مبنی بر پورت USB معیوب گزارش نشده است.

در حقیقت شکاف ها و شکستگی ها به این خاطر به وجود آمده اند که پلاستیک حول پورت، بسیار باریک است. به بیان دیگر، اگر از یک قاب فلزی به جای قاب پلاستیکی در طراحی سرفیس دو استفاده می شد، آنگاه بعید بود که کاربران با چنین مشکلی مواجه شوند.

در این میان عده ای از دارندگان تبلت Surface Duo راه حلی را جهت جلوگیری از شکستگی قاب پیشنهاد کرده اند. با خرید یک کابل شارژ مغناطیسی، دیگر نیازی به کاربرد مستقیم پورت جهت گذاشتن و برداشتن شارژر نیست، چرا که سر کابل شارژ به طور دایم روی پورت دستگاه قرار می گیرد. البته باید اطمینان حاصل کرد که کابل شارژ مغناطیسی سالم باشد، وگرنه به دستگاه صدمه خواهد زد. امیدواریم که مایکروسافت در هنگام طراحی مدل های نسل دوم سرفیس دو، از این اشتباه عبرت گرفته باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر