شایعه: جزئیات و مشخصات گلکسی M31 پرایم

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ بهمن ماه سال گذشته گلکسی M31 را معرفی کرد و بدنبال آن گلکسی M31s را نیز مرداد ماه امسال به بازار عرضه کرد. حالا به گفته سایت آمازون هند، این غول فناوری کره‌ای بزودی عضو جدیدی به خانواده M اضافه خواهد کرد که گلکسی M31 پرایم نام دارد. آمازون صفحه تبلیغاتی جدیدی در وب‌سایت خود ایجاد کرده که طراحی و مشخصات M31 پرایم در آن درج شده است. البته این غول تجارت الکترونیک به صورت مستقیم به نام M31 پرایم اشاره نکرده و از نام گلکسی M پرایم استفاده کرده است. البته با نگاه کردن به کد منبع این صفحه می‌توان وجود نام M31 پرایم را تایید کرد.

گلکسی M31 پرایم مجهز به پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱ به همراه ۶ گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود و از حافظه خارجی تا ۵۱۲ گیگابایت پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی دارای باتری ۶۰۰۰mAh با شارژ ۱۵ وات می‌باشد. در بخش دوربین نیز از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای ۴K و اسلوموشن برای دوربین جلو استفاده شده است. دوربین چهارگانه پشتی نیز شامل سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق‌ عریض، سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته M31 پرایم می‌توان به سنسور اثر انگشت در پشت گوشی، جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون و صفحه نمایش با ناچ قطره‌ای اشاره کرد. هنوز در مورد کیفیت نمایشگر اطلاعاتی در دسترس نیست، اما باید بدانید که هر دو گوشی M31 و M31s مجهز به نمایشگر آمولد با کیفیت +FullHD می‌باشند و انتظار می‌رود نسخه پرایم نیز از این کیفیت بهره ببرد.

 

همانطور که مشخص است گلکسی M31 پرایم از نظر طراحی و مشخصات شبیه به M31 است و مشخص نیست هدف سامسونگ از معرفی این گوشی چه چیزی است و برای پاسخ به این سوال باید منتظر بمانیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر