حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ویدئوی نگاه نزدیک فاش‌شده به ویژگی‌های ظاهری ایرفون می ایر 2 پرو شیائومی می‌پردازد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی در نظر دارد که به‌زودی ایرفون تماما بی‌سیم دیگری به‌نام می ایر ۲ پرو را به علاقه‌مندان محصولات خود معرفی کند. با وجود اینکه شرکت چینی تلاش کرده تا اطلاعات مرتبط با ایرفون می ایر ۲ پرو محفوظ باقی بماند؛ اما ویدیوی هندزآن به‌همراه فهرستی از مشخصات ایرفون جدید شرکت چینی در فضای مجازی قرار گرفته که اطلاعات جالبی را در اختیارمان قرار می‌دهد.

باتوجه‌به مشخصات و ویدیوی فاش‌شده می‌توان گفت که می ایر ۲ پرو محصولی پرچم‌دار به شمار می‌رود که طراحی ظاهری زیبا و جزئیات سخت‌افزاری قابل توجهی را به‌همراه دارد. در ویدئو می‌توان طراحی جدید ایرفون نسل بعدی شیائومی را مشاهده کرد که به کاربر اجازه می‌دهد با استفاده از ژست‌های حرکتی روی بدنه ایرفون، فرامین مختلفی را صادر کند.

در ادامه ویدئو می‌توان مشاهده کرد که بدنه جعبه ایرفون جدید شیائومی دارای درگاه USB-C است؛ اما به‌نظر می‌رسد که امکان شارژ بی‌سیم آن نیز وجود دارد. همچنین امکان اتصال ایرفون به گوشی‌های هوشمند ساخت شیائومی بسیار ساده و به‌صورت خودکار خواهد بود تا استفاده از آن‌ها برای کاربران به‌سادگی صورت گیرد.

ایرفون می ایر 2 پرو شیائومی

از نظر وزن، می ایر ۲ پرو نسبت به ایرپادز پرو کمی سنگین‌تر است؛ اما کاربر چنین تفاوتی را احساس نخواهد کرد. در ادامه اشاره می‌شود که ایرفون جدید شیائومی از درایورهای ۱۲ میلی‌متری برخوردار خواهد بود. کاربر با هر بار شارژ ایرفون می ایر ۲ پرو می‌تواند ۲۰ ساعت در حالت ANC فعال و ۲۸ ساعت در حالت ANC غیرفعال از ایرفون جدید شیائومی استفاده کند.

درحال‌حاضر مشخص نیست که ایرفون جدید شیائومی چه قیمتی خواهد داشت و آیا روانه بازار جهانی خواهد شد یا فقط مخصوص بازار چین در نظر گرفته شده است. در هر صورت انتظار می‌رود ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) با برگزاری رویداد شیائومی، پاسخ سوالات مطرح‌شده داده شوند.

دانلود ویدئو از آپارات – تماشا در یوتیوب

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر