10 روش کاربردی برای صرفه‌جویی در مصرف باتری در اپل واچ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – طول عمر باتری اپل واچ در حالت عادی در حدود 18 ساعت است اما روش‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید طول عمر باتری ساعت خود را افزایش دهید.

اگر شما هم از کاربران ساعت‌های هوشمند اپل یا همان اپل واچ هستید، می‌دانید که طول عمر باتری در این ساعت‌ها برای یک روز تقریباً کافی است اما اگر نیاز به استفاده از روش‌های کاربردی برای افزایش طول عمر باتری‌های این دستگاه‌های هوشمند دارد به شما توصیه می‌کنیم که این مطلب و مطلب بعدی را دنبال کنید. در این دو مطلب روش‌های کاربردی افزایش طول عمر باتری اپل واچ در هر بار شارژ را توضیح خواهیم داد.

روش اول برای افزایش طول عمر باتری اپل واچ: به روز رسانی نرم‌افزار اپل واچ

10 روش کاربردی برای صرفه‌جویی در مصرف باتری در اپل واچ

یکی از روش‌‌های افزایش طول عمر باتری اپل واچ در هر بار شارژ به روز رسانی سیستم‌عامل اپل واچ یا همان WatchOS است. برای به روز رسانی سیستم‌عامل اپل واچ ابتدا وارد بخش تنظیمات ساعت یا Setting شده و روی گزینه Genral تک تایمز کنید. از منوی باز شده گزینه Software Update را انتخاب کنید. با این کار سیستم‌عامل اپل واچ به روز رسانی خواهد شد.

برای اینکه بتوانید به روز رسانی سیستم‌عامل اپل واچ را انجام دهید باید ساعت خود را به اینترنت متصل کنید و آن را روی شارژر قرار دهید. باید میزان شارژ ساعت شما بیشتر از 50 درصد باشد.

روش دوم برای افزایش طول عمر باتری اپل واچ: کاهش میزان روشنایی صفحه نمایش

در اپل واچ هم مثل گوشی آیفون و سایر ابزارهای الکترونیک امکان کاهش میزان روشنایی صفحه نمایش وجود دارد. برای کاهش میزان روشنایی صفحه نمایش باید وارد بخش تنظیمات یا Setting اپل واچ بشوید و سپس روی گزینه Display & Brightness تک تایمز کنید. بعد از انتخاب این گزینه روی صفحه کنترل‌های مربوط به تنظیم میزان روشنایی صفحه نمایش داده می‌شود. برای تنظیم این موارد می‌توانید روی صفحه ساعت ضربه بزنید و یا از Digital Crown استفاده کنید.

روش سوم برای افزایش طول عمر باتری اپل واچ: غیرفعال کردن قابلیت Always-On در صفحه نمایش

10 روش کاربردی برای صرفه‌جویی در مصرف باتری در اپل واچ

در اپل واچ سری 5 و نسخه‌های بالاتر امکان غیرفعال کردن قابلیت Always-On در صفحه نمایش وجود دارد. این کار باعث افزایش طول عمر باتری اپل واچ در هر بار شارژ می‌شود. برای غیرفعال کردن قابلیت Always-On صفحه نمایش در اپل واچ ابتدا وارد بخش تنظیمات یا Setting ساعت خود شده و گزینه Display & Brightness را انتخاب کنید. از منوی باز شده گزینه Always On را انتخاب و آن را غیرفعال کنید.

روش چهارم برای افزایش طول عمر باتری اپل واچ: کاهش تعداد نوتیفیکیشن‌هایی که روی صفحه ظاهر می‌شوند.

به صورت پیش‌فرض روی صفحه نمایش اپل واچ همه نوتیفیکیشن‌هایی که روی صفحه نمایش گوشی آیفون برای کاربر نمایش داده می‌شود، ظاهر می‌شود. اما اگر می‌خواهید شارژ باتری ساعت شما در هر بار شارژ بیشتر شود می‌توانید نمایش برخی از این نوتیفیکیشن‌ها را غیرفعال کنید. برای این کار ابتدا اپلیکیشن اپل واچ یا Watch را روی گوشی آیفون خود باز کنید و سپس در برگه My Watch گزینه Notification را انتخاب کنید. از صفحه باز شده لیست همه اپلیکیشن‌هایی که روی اپل واچ خود نصب کرده‌اید نمایش داده می‌شود و در زیر آن‌ها اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی آیفون خود نصب کرده‌اید. شما می‌توانید هر اپلیکیشن ( اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی آیفون خود نصب کرده‌اید) را انتخاب کنید و سپس نمایش نوتیفیکیشن مربوط به ر کدام در اپل واچ را غیرفعال کنید.

 روش پنجم برای افزایش طول عمر باتری اپل واچ: غیرفعال کردن قابلیت Wake On Wrist

10 روش کاربردی برای صرفه‌جویی در مصرف باتری در اپل واچ

در همه اپل واچ‌ها امکان مشاهده صفحه نمایش زمانی که مچ دست خود را بالا برید وجود دارد. این قابلیت باعث می‌شود که هر بار شما دستتان را تکان می‌دهید صفحه نمایش ساعت به صورت خودکار روشن شود و به همین دلیل شارژ باتری زودتر تمام می‌شود. برای غیرفعال کردن این قابلیت ابتدا وارد بخش تنظیمات یا Setting ساعت خود شده و سپس گزینه General را انتخاب کنید و در نهایت روی گزینه  Wake Screen تک تایمز کنید. در همین منو گزینه On Tap را پیدا کنید. در این قسمت شما می‌توانید مدت زمانی که صفحه نمایش بعد از هر بار ضربه زدن روی صفحه نمایش روشن می‌ماند را مشاهده کنید. گزینه Wake for 15 Seconds را انتخاب کنید.  


بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر