گلوبال‌استار یک گوشی ماهواره‌ای رایگان عرضه کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
خیلی جالب به نظر می‌رسد که بتوان از هر نقطه‌ای از دنیا با استفاده از ماهواره‌هایی که کیلومترها بالاتر در فضا قرار دارند با دیگران تماس برقرار کرد. Globalstar گوشی‌های ماهواره‌ای GSP-1700 رایگان برای کاربرانی که یک اشتراک سرویس جدید تهیه می‌کنند ارائه کرده است.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از ZDNet، سال‌هاست که گوشی‌های ماهواره‌ای مختلفی عرضه شده‌اند، ولی یک نکته وجود دارد که به سختی می‌توان آن را نادیده گرفت — گوشی‌های ماهواره‌ای گرانقیمت هستند. ولی اکنون گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر برای استفاده موجود شده است.
 
گلوبال‌استار اکنون به مشتریان جدیدش فرصتی برای دریافت گوشی‌های ماهواره‌ای GSP-1700 رایگان در صورتی که یک اشتراک سرویس جدید تهیه کرده باشند ارائه کرده است.
 
GSP-1700 یک گوشی ماهواره‌ای فشرده است که کیفیت صوتی دیجیتالی CDMA، سرعت دیتای سریع 9.6 Kbps و یک سرویس موقعیتیاب دارد که برای شما امکان دریافت مستقیم طول و عرض جغرافیایی محلتان را فراهم آورده است.   
 
برای صاحب شدن این دستگاه قدرتمند رایگان باید یک طرح آبونمان جدید را انتخاب کنید. (هزینه این طرحها از حدود 50 دلار در ماه شروع می‌شود).
 
اگر یک طرح گوشی GSP-1700 را بدون خرید یک طرح آبونمان بخواهید، قیمت این دستگاه 399 دلار خواهد بود.
  

اگر بخواهید اتصال ماهواره‌ایتان را با دستگاه‌های دیگری همچون اسمارتفون‌ها، تبلت‌ها، و لپتاپ‌ها به اشتراک بگذارید، هات‌اسپات دیتای Globalstar 9600 هم وجود دارد که قیمت خرده‌فروشی آن 150 دلار است.
 
اگر یک هاتسپات ماهواره‌ای یکپارچه (all-in-one) را ترجیح می‌دهید، Globalstar Sat-Fi2 هم وجود دارد که ساده‌ترین راه ممکن برای ایجاد یک شبکه ماهواره‌ای را ارائه می‌کند — شما آن را روشن می‌کنید، دستگاه به مجموعه ماهواره‌های Globalstar متصل می‌شود و سپس یک شبکه وایفای را ایجاد می‌کند که می‌توانید تا هشت دستگاه را به آن متصل کنید.
 
سپس می‌توانید از اسمارت‌فون فعلیتان برای انجام تماس‌های تلفنی و ارسال و دریافت پیام‌های متنی و ایمیل‌ها استفاده کنید.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر