گوگل اسیستنت اکنون با اپلیکیشن های محبوب اندروید کار می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوگل به تازگی اعلام کرده است که دستورهای صوتی گوگل اسیستنت / Google Assistant هم اکنون با اپلیکیشن های اندرویدی نیز کار می‌کند. همه گوشی های اندرویدی که دستیار صوتی اسیستنت روی آن‌ها فعال شده، هم اینک می‌توانند با دستور صوتی «Hey Google» باز شوند و همچنین می‌توانید به جستجوی چیزی که به دنبال آن هستید نیز بپردازید.

برای نمونه، اکنون می‌توانید بگوئید «هی گوگل، زمان معرفی آیفون ۱۲ را جستجو کن» یا «هی گوگل، حساب کاربری سلنا گومز را در اسنپ چت باز کن» و شاهد اجرای دستور خود باشید. شما می‌توانید از فرمان‌های صوتی گوگل اسیستنت به زبان انگلیسی در بیش از ۳۰ اپلیکیشن برتر در فروشگاه گوگل پلی استفاده کنید.

اکنون می‌توانید کارهایی نظیر پخش شدن یک موسیقی، شروع دوره دویدن، انتشار یک پست در شبکه‌های اجتماعی، سفارش غذا، واریز پول برای دوستان و آشنایان، سلام و احوال‌پرسی را از طریق دستورهای صوتی گوگل اسیستنت انجام دهید – این لیست روز به روز بزرگتر خواهد شد – همه این کارها را می‌توانید به صورت صوتی و با صدای خودتان انجام دهید.

همچنین می‌توانید برای دستورهای صوتی بلند، از عبارت‌های میان‌بر و کوتاه‌تر استفاده کنید. به عنوان مثال، نیاز نیست برای پخش موسیقی «ببر به نام خداوندت» از محسن چاوشی، حتماً این دستور را به صورت کامل بیان کنید و مثلاً می‌توانید مشخص کنید که با گفتن «هی گوگل، چاوشی خداوندت» این آهنگ پخش شود.

نظر شما در خصوص استفاده از دستیار صوتی گوگل اسیستنت در اپلیکیشن‌ های محبوب اندروید چیست؟ آیا از این دستیار صوتی استفاده می‌کنید؟ لطفاً دیدگاه و نظر خود را از بخش نظرات همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر