حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

10 روش کاربردی برای افزایش طول عمر باتری اپل واچ ( قسمت دوم)

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در مطلب قبلی 5 روش را برای افزایش طول عمر باتری اپل واچ در هر بار شارژ توضیح دادیم. در این مطلب نیز به معرفی و توضیح 5 روش کاربردی دیگر می‌پردازیم.

روش‌های کاربردی زیادی برای افزایش طول عمر باتری اپل واچ در هر بار شارژ وجود دارد. در ادامه 5 روش کاربردی به غیر از مواردی که در مطلب قبلی به آن‌ها اشاره کردیم را معرفی می‌کنیم.

فعال کردن قابلیت Power Saving Mode در حین انجام تمرین‌های ورزشی

اپل واچ یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند به شما برای اطلاع از علائم حیاتی بدنتان و همچنین میزان کالری که در طول روز و یا در حین انجام تمرین‌های ورزشی مصرف می‌کنید، کمک کند. به صورت پیش‌فرض اپل واچ علائم حیاتی بدن شما را در هر لحظه ثبت می‌کند و این باعث می‌شود که طول عمر باتری شما کاهش یابد. برای صرفه‌جویی در مصرف باتری شما می‌توانید قابلیت Power Saving Mode  را فعال کنید. با فعال کردن این قابلیت امکان ثبت نرخ ضربان قلب در حین انجام تمرین ورزشی غیرفعال می‌شود. برای این کار ابتدا اپلیکیشن Watch را روی گوشی آیفون خود باز کنید و در برگه My Watch گزینه Workout را انتخاب کنید و در صفحه باز شده گزینه Power Saving Mode  را فعال کنید. توجه داشته باشید که با فعال کردن این قابلیت ساعت نمی‌تواند میزان کالری که در حین انجام تمرین ورزشی می‌سوزانید را به طور دقیق ثبت کند.

خاموش کردن قابلیت اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون

همه مدل‌های اپل واچ قابلیت اندازه‌گیری نرخ ضربان قلب در طول روز را دارند. علاوه رب این امکان ثبت میزان اکسیژن خون نیز توسط این دستگاه‌ها وجود دارد. اما این قابلیت‌ها باعث مصرف بیشتر باتری می‌شوند. به همین دلیل اگر می‌خواهید در مصرف باتری اپل واچ صرفه‌جویی کنید می‌توانید این قابلیت‌ها را غیرفعال کنید.

برای غیرفعال کردن این قابلیت‌ها ابتدا وارد اپلیکیشن Watch روی گوشی آیفون خود شده و سپس گزینه Privacy را انتخاب کنید و در نهایت همه گزینه‌های Tracking را غیرفعال کنید.

غیرفعال کردن قابلیت Hey Siri

افزایش طول عمر باتری اپل واچ

قابلیت Hey Siri در ساعت‌های هوشمند اپل همیشه در حالت استند بای و فعال است. این حالت باعث می‌شود تا شارژ باتری بیشتری مصرف شود. برای صرفه‌جویی در مصرف باتری می‌توانید این قابلیت را غیرفعال کنید. برای این کار ابتدا وارد بخش Setting ساعت شده و گزینه Siri را انتخاب کنید. در صفحه باز شده گزینه Listen for “Hey Siri” را غیرفعال کنید.

استفاده از واچ فیس مینیمال

افزایش طول عمر باتری اپل واچ

در اپل‌واچ فیس‌های یا تم‌های مختلفی وجود دارد که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.البته بسیاری از این فیس‌ها رنگی و دارای قابلیت‌هایی هستند که شارژ باتری زیادی مصرف می‌کنند. برای اینکه بتوانید در مصرف باتری صرفه‌جویی کنید باید از فیس‌ها یا تم‌هایی استفاده کنید که مینیمال باشند مثلاً می‌توانید فیس Numerals Duo یا X-Large را انتخاب کنید.

برای انتخاب یکی از این تم‌ها باید انگشت خود را روی صفحه اپل‌واچ نگه دارید و سپس با استفاده از Digital Crown صفحه را به سمت پایین بکشید و گزینه New را انتخاب کنید. از فهرست نمایش داده شده تم مناسب را انتخاب کنید.برای اینکه تم را به حالت خاکستری برگردانید روی صفحه انگشت خود را برای چند لحظه نکته دارید و از فهرست رنگ‌ها، گزینه Gray را انتخاب کنید.

فعال کردن قابلیت Theater Mode یا Power Reserve

افزایش طول عمر باتری اپل واچ

در اپل واچ دو گزینه برای صرفه‌جویی در مصرف باتری وجود دارد. یکی گزینه Theater Mode که برای زمان‌هایی که در فضای تاریک و کم نور و البته پر جمعیت مثل سالن تئاتر و سینما هستید کاربرد دارد و دیگری Power Saving که زمانی که باتری ساعت تمام می‌شود به صورت خودکار فعال می‌شود.

برای فعال کردن گزینه Theater Mode صفحه اپل واچ را به سمت بالا بکشید تا گزینه Control Center برای شما نمایش داده شود. در صفحه‌ای که نمایش داده می‌شود گزینه Theater Mode را انتخاب کنید. برای غیرفعال کردن این قابلیت دوباره روی همین آیکون تک تایمز کنید. نکته‌ای باید به خاطر داشته باشید این است که ابن قابلیت باعث فعال شدن حالت بی‌صدا در ساعت می‌شود.

برای فعال کردن قابلیت Power Saving در هر زمانی که می‌خواهید وارد بخش control Center در ساعت شده و آیکون Battery را انتخاب کنید. گزینه Power Reserve را انتخاب کنید و روی گزینه Proceed تک تایمز کنید.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر