حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آیا تویوتا لندکروزر به آخر خط رسیده است؟!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – طرفداران و هواخواهان تویوتا احتمالا از شنیدن این خبر بسیار ناراحت خواهند شد؛ چرا که ظاهرا شرکت ژاپنی قصد دارد به زودی با تویوتا لندکروزر ، این شاسی بلند محبوب دهه‌های اخیر خداحافظی کند. البته تا این لحظه هیچگونه خبر رسمی در این باره از سوی مسئولان شرکت تویوتا منتشر نشده است.

این خبر از سوی وبسایت motor authority و به نقل از یک پست در انجمن گفتگو هواداران تویوتا لندکروزر به نام ih8mud.com اعلام شده است. بر اساس این خبر شرکت تویوتا محصول لندکروزر خود را پس از ارائه مدل ۲۰۲۱ بازنشسته خواهد کرد. البته لکسوس LX که نسخه لوکس لندکروزر به شمار می‌رود با پیشرانه شش سیلندر توربوشارژ به جای نسخه 5.7 لیتری V8 به حیات خود ادامه خواهد داد و همچنان در خط تولید حضور خواهد داشت.

تویوتا لندکروزر

وبسایت Motor authority گفته که یک نماینده فروش تویوتا نیز این شایعه را تایید کرده است. این فرد بیان داشته هیچ نشانه‌ای از بازگشت وجود ندارد و در حال حاضر آن (تویوتا لندکروزر) کاملا مرده است.

این منبع که نخواست نامش فاش نشود در ادامه گفت: مدل ۲۰۲۱ تویوتا لندکروزر فقط در نسخه‌ هریتیج روانه بازار خواهد شد. این نسخه از تویوتا لندکروزر در نمایشگاه خودرو شیکاگو ۲۰۱۹ به عنوان مدل ۲۰۲۰ معرفی شد و برچسب قیمتی آن رقمی در حدود ۸۰ هزار دلار را به نمایش می‌گذارد.

تویوتا لندکروزر

اگرچه شایعه پایان تولید تویوتا لندکروزر از سوی شرکت سازنده به طور رسمی تاکنون تایید نشده اما با توجه به سن و سال بالای تویوتا لندکروزر، نمی‌توان این صحبت را بی پایه و اساس دانست. در ضمن نسل کنونی تویوتا لندکروزر J200 نیز از سال ۲۰۰۷ بدون تغییر باقی مانده و گزارش‌های موثقی نسبت به ارائه نسل بعدی آن به بازار، هیچگاه به گوش نرسیده است. طی این سالها صرفا برخی به روزرسانی‌ها و ارائه تعدادی فیس‌لیفت از لندکروزر جهت به روزرسانی و جذاب‌تر ساختن ظاهر آن در بازار داغ خودروهای شاسی بلند انجام شده است.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا تویوتا به طور رسمی قصد دارد مدل محبوب تویوتا لندکروز را برای همیشه بازنشسته کند یا اینکه این خبر بی‌پایه و اساس بوده و طی سال‌های آینده شاهد عرضه نسل جدید این خودرو خواهیم بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر