حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ویژگی های صوتی اینستاگرام ریلز شبیه به تیک تاک می شوند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اینستاگرام با توجه به شکایات و بازخوردهای منتشر شده از سوی کاربران خود، ویژگی های صوتی جدیدی را به ریلز اضافه کرده که موجب سهولت در ذخیره سازی و به اشتراک گذاری آهنگ ها می شوند.

همانطور که می دانید، اینستاگرام ریلز رقیب اصلی اپلیکیشن پرطرفدار و جذاب تیک تاک است. ریلز مانند TikTok، ابزارهای ابتکاری و سرگرم کننده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به وسیله آن ها، ویدیوهای جذاب و خلاقانه خود را در اینستاگرام به نمایش بگذارند.

اینستاگرام به تازگی ویژگی های صوتی در Reels را ارتقا داده و آن را بیشتر شبیه به تیک تاک کرده است. سه ویژگی جدید به این اپلیکیشن اضافه شده که به کاربران اجازه می دهد تا کلیپ های صوتی را به شیوه ای ساده تر ذخیره کرده و یا به اشتراک بگذارند. بروزرسانی ها شامل موارد ذیل می شوند: یک مرورگر صوتی جدید که آهنگ های پرطرفدار در اپلیکیشن را معرفی کرده و توصیه های شخصی را نمایش می دهد؛ قابلیت ذخیره سازی صوت به منظور شنیدن آن در آینده؛ و قابلیت به اشتراک گذاری صفحات صوتی در دایرکت.

یکی از عمده ترین شکایات کاربران از Reels در این باره بوده که ویژگی های صوتی بسیار کمتر از امکانات اپلیکیشن TikTok است. تیک تاک به راحتی به کاربران خود اجازه می دهد تا صوت دلخواه را از ویدیوی کاربران دیگر گرفته و آن را در خلاقیت های خود مورد استفاده قرار دهند. با اینکه اینستاگرام ریلز نیز چنین امکانی را برای کاربران خود فراهم آورده، اما بر خلاف تیک تاک، روش مناسبی برای پیگیری آهنگ ها در این اپلیکیشن وجود ندارد.  

البته با اعمال بروزرسانی های جدید، کاربران ریلز نیز به راحتی می توانند آهنگ ها و کلیپ های داغ روز را شناسایی کرده و آن ها را در اینستاگرام علامت گذاری کنند. ذخیره سازی آهنگ از Reels، به این معنی ارجاع به صفحه آهنگ در زمان دلخواه است. جالب اینکه این صفحه آهنگ، شامل تمام ریلزهایی می شود که از همان آهنگ استفاده کرده اند. به علاوه، امکان به اشتراک گذاری صفحات صوتی به کاربران دیگر کمک می کند تا از خلاقیت های شما الهام بگیرند.  

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر