سامسونگ تمام ویژگی های گلکسی A42 5G را منتشر کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز– اوایل ماه پیش سامسونگ ارزان ترین گوشی 5G خود یعنی گلکسی A42 5G را معرفی کرد. چند عکس به صورت رسمی از این گوشی منتشر شد که در آن ویژگی هایی مانند نمایشگر  AMOLED به اندازه 6.6 اینچی نشان داده شده است.

در اینفوگرافیک منتشر شده، سامسونگ جزئیات بیشتری از درون این گوشی هوشمند را نشان داده است. گلکسی A42 5G دارای نمایشگر Super AMOLED با کیفیت  HD+ است. لنزهای دوربین پشتی این گوشی شامل لنز اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی با دیافراگمf/2.2، لنز ماکرو 5مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و لنز تشخیص دهنده عمق 5مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است و داری دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و با دیافراگم f/2.2 است.

گلکسی A42 5G

این گوشی یک چیپست cpu هشت هسته‌ای (دو هسته 2.2گیگاهرتزی و شش هسته 1.8گیگا هرتزی) دارد. نام این چیپست این گوشی هنوز مشخص نشده؛ اما با توجه به پیکربندی هسته های پردازنده و حداکثر سرعت کلاک آن ها به نظر می‌رسد که تراشه Snapdragon 750G در این گوشی قرار گرفته باشد. این تراشه اخیرا رونمایی شده است و قبلا در گوشی شیامی 10T لایت به کار برده شده است.

A42 5G دارای رم 468 گیگابایتی است و بستگی به ان دارد که شما کدام مدل را خریداری کنید. حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است و می‌توان از حافظه جانبی نیز استفاده کرد. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که حداکثر از شارژ 15 واتی پشتیبانی می کند. سنسور اثر انگشت آن روی صفحه نمایشگر قرار دارد.

گلکسی A42 5G در رنگ‌های Prism Dot Black و Prism Dot White و Prism Dot Gray به بازار می آید. روز رونمایی و قیمت آن مشخص نیست ولی کاملا واضح است که این گوشی باید از مدل گلکسی A51 5G ارزان تر باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر