حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رونمایی از مشخصات ایرفون های Buds Z و نسخه باس Buds Wireless Z

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کمپانی چینی وان پلاس به زودی از ایرفون های Buds Z و گوشی هوشمند OnePlus 8T 5G رونمایی خواهد کرد. در ادامه نگاهی به مشخصات این هدست می اندازیم.

کمپانی وان پلاس قصد دارد تا در تاریخ 14 اکتبر سال جاری، از ایرفون های Buds Z TWS و همینطور گوشی OnePlus 8T مجهز به فناوری 5G رونمایی کند. این کمپانی هنوز اطلاعات خاصی را در مورد جفت دوم ایرفون های TWS منتشر نکرده است. با این حال، خبرچینی به نام ایشان اگراوال به تازگی از مشخصات ایرفون های Buds Z رونمایی کرده و رندرهای متعددی از آن ها را به نمایش گذاشته که طراحی آن ها را لو می دهد.

طبق گزارش اگراوال، OnePlus Buds Z دارای درایورهای 10 میلیمتری بوده و به بهینه سازی صدای Dolby Atmos و همینطور Dirac Audio Tuner مجهز است. این دستگاه های کوچک در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده (IP55) و هر باد وزنی در حدود 4.35 گرم دارد.

با اینکه اندازه دقیق باتری ایرفون های Buds Z هنوز مشخص نشده، اما طبق ادعای اگراوال، طول عمر این باتری حدود 5 ساعت در ازای شارژ کامل است. محفظه شارژر طول عمر باتری را تا 15 ساعت افزایش می دهد. همچنین این محفظه از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کرده و در ازای یک شارژ 10 دقیقه ای، حدود 3 ساعت پخش را برای کاربر فراهم می آورد. 

محصول جدید وان پلاس دارای سر سیلیکونی جهت حذف نویز غیرفعال، سیم دراز، و میکروفون های دوگانه است. قیمت این دستگاه کوچک هنوز اعلام نشده، اما منابع مختلف نشان می دهند که ایرفون های جدید، ارزان تر از ایرفون های Buds معرفی شده در ماه جولای هستند.

علاوه بر Buds Z، وان پلاس از ایرفون های بی سیم پشت گردنی جدید خود با نام Bullets Wireless Z Bass Eddition نیز رونمایی خواهد کرد. همانطور که از نام این محصول پیداست، این ایرفون های دارای باس بالاتری نسبت به مدل های OG Wireless Z معرفی شده در ماه آوریل هستند.

به هر حال، نسخه باس Bullets Wireless Z  دارای درایورهای 9.2 میلیمتری بوده و به فناوری بلوتوث 5.0 و یک باتری عالی با طول عمر 17 ساعت (در ازای یک شارژ کامل) مجهز شده است. این دستگاه نیز از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کرده و امکان پخش 10 ساعتی را در ازای یک شارژ ده دقیقه ای فراهم می آورد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر