حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی‌های سری ریلمی Q2 روز 22 مهر رونمایی می‌شوند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ریلمی به صورت رسمی اعلام کرده است که در تاریه 13 اکتبر یا 22 مهر ماه از گوشی های سری ریلمی Q2 با قاب چرمی رونمایی خواهد کرد. 

شرکت ریلمی که یکی از شرکت ‌های زیرمجموعه برند شیائومی است، قصد دارد به زودی از گوشی‌ های هوشمند خود یعنی خانواده ریلمی Q2 رونمایی کند. قبلا اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی از این گوشی‌ ها به گوش رسیده بود اما اکنون این شرکت به صورت رسمی اعلام کرده است که در تاریخ 13 اکتبر مصادف با 22 مهر ماه در ساعت 5:30 صبح به وقت تهران در یک رویداد آنلاین از گوشی‌ های جدید خود رونمایی خواهد کرد. 

تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات و ویژگی‌ های دو مدل گوشی Q2 و Q2 پرو افشا نشده است. اما طبق پوستری که این شرکت چینی در Weibo منتشر کرده است می توان حدس زد که سیستم عامل اندروید 10 به صورت پیش فرض روی این گوشی ها نصب شده است و رابط کاربری اختصاصی ریلمی که به تازگی معرفی شده است (UI 2.0) روی این گوشی وجود خواهد داشت. 

ریلمی Q2

روزهای گذشته تصاویر از این گوشی منتشر شد که نشان می دهد قاب پشتی این گوشی چرمی و به رنگ خاکستری روشن است. طبق این تصاویر یک ماژول دوربین چهارگانه بالا و سمت راست قاب قرار گرفته است که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسل است. دکمه پاور سمت راست و دکمه های تنظیم صدا سمت چپ قرار گرفته‌اند. همچنین هیچ سنسور اثرانگشتی روی قاب پشتی دیده نمی شود؛ در نتیجه این سنسور زیر نمایشگر قرار گرفته و نمایشگر گوشی OLED است. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر