سامسونگ: معرفی گوشی گلکسی F41 با باتری ۶۰۰۰mAh

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با کمک باتری ۶۰۰۰mAh گلکسی F41 سامسونگ می‌توانید ۲۶ ساعت ویدیو پخش کنید، ۱ روز مکالمه کنید یا ۲۱ ساعت وب‌گردی انجام دهید. این گوشی در هند طراحی و تولید شده و هدف بازاریابی آن نیز نسل جوان می‌باشد. البته به نوعی می‌توان گفت که یک گلکسی M31 درون این گوشی مخفی شده است. گوشی F41 دارای نمایشگر سوپر آمولد با وضوح +۱۰۸۰p، پوشش ۱۱۰ درصدی رنگی NTSC و روشنایی ۴۲۰ نیت می‌باشد. در این گوشی از پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱ و اندروید ۱۰ با رابط کاربری One UI 2.1 استفاده شده است.

گلکسی F41 دارای ۶ گیگابایت رم و حافظه‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت می‌باشد و درگاه حافظه خارجی نیز برای آن درنظر گرفته شده است. در بخش دوربین نیز شاهد یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اصلی در عقب و سنسور ۳۲ مگاپیکسلی سلفی در جلو هستیم. با کمک قابلیت Single Take کاربران می‌تواند به‌طور همزمان ۷ عکس و ۳ ویدیو ثبت کنند. دوربین عقب توانایی ضبط ویدیو با کیفیت ۴K و حالت‌های هایپرلپس و بومرنگ را دارد. همچنین یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با زاویه باز ۱۲۳ درجه و یک سنسور تشخیص عمق نیز در ماژول دوربین پشتی قرار گرفته‌اند. سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در پشت دستگاه تعبیه شده است.

این گوشی همراه با یک شارژر ۱۵ واتی عرضه می‌شود و برای شارژ کامل نیاز به ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه زمان خواهد داشت. گلکسی F41 از روز جمعه ۲۵ مهرماه (۱۶ اکتبر) در هند عرضه خواهد شد. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی در زمان فروش ویژه ۱۶۵۰۰ روپیه و بعد از آن با قیمت ۱۸۰۰۰ روپیه به فروش خواهد رسید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر