ابزار مجهز به هوش مصنوعی برای فتوشاپ و پریمیر المنتس ۲۰۲۱

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

نسخه‌های ۲۰۲۱ نرم‌افزارهای فتوشاپ المنتس و پریمیر المنتس دردسترس هستند و ادوبی ابزارهای جدید مجهز به هوش مصنوعی را به آن‌ها اضافه کرده است. این اپلیکیشن‌ها نسخه‌های استریم لاین فتوشاپ و پریمیر هستند و برای افراد آماتور طراحی شده‌اند و به خرید حق اشتراک نیز نیازی ندارند.

گزینه‌ی Adjust Face Tilt به فتوشاپ المنتس ۲۰۲۱ اضافه شده است که با استفاده از آن می‌توانید جهت چهره‌ی افراد را تغییر دهید. این قابلیت برای پرتره‌های خانوادگی مفید است که معمولا حواس یکی از افراد در قاب تصویر پرت شده است. همچنین با نسخه‌ی جدید فتوشاپ المنتس، می‌توان تصاویر ایستا را با ابزار Moving Photos، تنها با یک کلیک به گیف تبدیل کرد. این قابلیت به هوش مصنوعی مجهز است.

قابلیت دیگر مجهز به AI در نسخه‌ی جدید، Perfect Landscapes نامیده می‌شود که می‌تواند در ویرایش صحنه‌های فضای خارجی به حذف اشیای اضافی و جای‌گذاری آسمان و ازبین‌بردن غبار کمک کد. ماه سپتامبر، ادوبی ابزار Sky Replacement را برای نسخه‌ی کامل فتوشاپ رونمایی کرد.

در ادامه بخوانید:

چهار ابزار ویرایش دیگر هم به دو اپلیکیشن فتوشاپ و پریمیر المنتس اضافه شدند. یکی از آن‌ها به جابه‌جایی و تغییر اندازه و کپی‌کردن اشیاء در فتوشاپ المنتز مربوط است. دیگر ابزار ویرایش جدید در پریمیر المنتز، Animated Matte Overlays است که روش اضافه‌کردن اشیاء و سبک‌های انیمیشن متنوع به ویدئوها و ساخت اورلی‌های مات و متحرک را ازطریق انتخاب Scene‌ها و Transition‌ها را نمایش می‌دهد.

با گزینه‌ی Select Object در پریمیر المنتس، می‌توانید ناحیه یا شیء مشخصی را انتخاب کنید و جلوه‌ای را به آن اضافه کنید که در طول کل ویدئو ثابت باشد. همچنین ادوبی با بهبود GPU، عملکرد کلی پریمیر المنتس را بهبود داده است و امکان اجرای با کیفیت جلوه‌ها بدون نیاز به رندر را می‌دهد. علاوه‌بر‌این، ۲۱ قطعه‌ی موسیقی به پریمیر اضافه شده‌اند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر