حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تجربه واقعیت افزوده طولانی مدت با بهبود ARCore

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت گوگل با عرضه نسخه جدید ARCore و بهبود آن به وسیله Cloud Anchors، امکان تجربه واقعیت افزوده طولانی مدت را برای کاربران فراهم آورده است.

واقعیت افزوده (AR) به شما اجازه می دهد تا به شیوه ای جدید و یکپارچه به کاوش در پیرامون خود بپردازید. با استفاده این فناوری جادویی شما می توانید به زیستگاه های منحصر به فرد زمین قدم گذاشته، فرهنگ های تاریخی را بررسی کنید و یا به طور خیلی ساده، کوتاه ترین مسیر به سوی مقصد خود را پیدا کنید.

در حال حاضر، مشاهده واقعیت افزوده طولانی مدت و اشتراکی به ندرت امکان پذیر می شود. این تجربه به محض بستن اپلیکیشن، ناپدید می شود. با این حال، گوگل به تازگی موجب سهولت بازگشتن به واقعیت افزوده شده است. این کمپانی بالاخره نسخه جدیدی از ARCore را با فناوری ماندگار Cloud Anchors در سطح گسترده عرضه کرده است. این فناوری به کاربر اجازه می دهد تا در هر زمان، به واقعیت افزوده اشتراکی روی دستگاه اندرویدی یا iOS خود بازگردد. بنابراین شما می توانید در هر زمان به گرافیتی مجازی برگردید، به کاوش در یک چشم انداز طبیعی در حال تکامل بپردازید و یا یک راهنمای تور را دنبال کنید. 

ظاهرا کمپانی لاوز قصد دارد تا از این فناوری در فروشگاه خود استفاده کند. لاوز در حال آماده سازی ویژگی Persistant View است که به مشتری اجازه می دهد تا برای خرید لوازم و اثاثیه خود برنامه ریزی کرده و در صورت نیاز بازگردد. اگر در مورد تناسب اجاق گاز در آشپزخانه خود مطمئن نیستید، می توانید بارها و بارها بازگشته تا در نهایت آماده خرید شوید.

البته باید به این نکته اشاره کرد که پیاده سازی تجربه AR طولانی مدت در اپلیکیشن های مختلف احتمالا کمی طول می کشد. بسیاری از سازندگان اپلیکیشن های AR افراد را تشویق می کنند تا در طول پاندمی در خانه بمانند. بنابراین می توان گفت که واقعیت افزوده طولانی مدت زمانی به یک موضوع عادی تبدیل می شود که بتوان این تجربه را به شیوه ای ایمن با سایر افراد به اشتراک گذاشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر